Onko muita naisia joiden mies käskee laihduttamaan?

• Viestiketjun aloittaja en tajua
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
mun paino on asia joka kuuluu vain ja ainoastaan mulle.
Enkä mä kyllä usko että pidemmän päälle ainakaan on millään tavalla hyväksi lähteä muuttamaan itseään millään tavalla vain siksi että joku toinen sitä haluaa.
Ei täällä kukaan ole sanonut että vain siksi että toinen haluaa olisi laihuttanut. Vaan että on saanut lisäpotkua omaan meinaamiseensa. :headwall:
siinähän hakkaat päätäs seinään :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei täällä kukaan ole sanonut että vain siksi että toinen haluaa olisi laihuttanut. Vaan että on saanut lisäpotkua omaan meinaamiseensa. :headwall:
Ehkä toisista toi on vain varsinainen turn off, kuin boosteri. Ihmiskohtaista nääs.
Niin, parisuhteita ja ihmisiä ja itsetuntoja on niin erilaisia. Kai mulla sitten oli vahva itsetunto etten siitä hätkähtänyt kun mies nätisti innosti tiputtamaan sitä painoa.

vieras
Niin, parisuhteita ja ihmisiä ja itsetuntoja on niin erilaisia. Kai mulla sitten oli vahva itsetunto etten siitä hätkähtänyt kun mies nätisti innosti tiputtamaan sitä painoa.
En usko, että se riippuu itsetunnosta. Se on vain, et toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä. Ei mua ainakaan haittaa, et sinä saat tuosta kannustinta eikä mua haittaa jos joku toinen ei saa ja pitää sitä hirveänä tapana kannustaa.

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Mä olen laihtynut reilu 20kg, olisko BMI nyt 27 ja mies sitä mieltä että ei enempää. Itse haluan vielä 10-15kg pois.

Mut tuolla onkin joku läskifetissi :D :heart:
Onnea laihdutuksesta =) Meillä mies ei tykkää yhtään laihoista naisista, siis muotoja saa ja pitää olla, mutta ei kauheena tykkää ihan lihavuudesta siis. Mut ei halua munkaan laihtuvan enempää. Nyt oon 170cm ja painan 67kg.

Vieras
Ymmärrän ap miestäsi. Sinulla on jo sydänvaivoja jne.. Hän tosiaan saattaa ajatella vaan terveyttäsi lasten kannalta. Koittaisit ryhdistäytyä. Miehesi pyyntö on oikeutettu, sillä painosi hallintaan saaminen ja tiputtaminen terveellisesti edistää terveyttäsi. Itselläni sama tilanne, mutta toisin päin. Miehelläni on ollut sydänkohtaus, jonka jälkeen painokin alkoi nousta. Jokaikinen päivä elän sen pelon kanssa, että koska taas uudestaan on lähellä menettää hänet. Eikä se, että itse menetän vaan lapset menettää parhaassa tapauksessa isän. Toki kannustan miestäni painonpudotukseen vaan ja ainoastaan terveyden vuoksi, vaikkei hän juuri kovinkaan paljoa ole ylipainoinen.

Mulla sama juttu,ex-miesystävä nalkutti mulle laihdu,ei tajunnut,että mulla
oli vaikeaa kun kaveri teki itsarin niin söin suruun
kyllästyin kuuntelemaan samaa jupinaa ja jätin koko miehen,nyt paino tippunut 15kg.
suosittelen jättämään tuollaisen miehen.

Niin just...
Alkuperäinen kirjoittaja :
Mulla sama juttu,ex-miesystävä nalkutti mulle laihdu,ei tajunnut,että mulla
oli vaikeaa kun kaveri teki itsarin niin söin suruun
kyllästyin kuuntelemaan samaa jupinaa ja jätin koko miehen,nyt paino tippunut 15kg.
suosittelen jättämään tuollaisen miehen.
Eli sä kummiskin söit ja lihoit ja se käänty miehen syyks jos se koetti sua irrottaa suruun syömisestä?

J
Joo-o. Mun mies just tänä aamuna sanoi, että "laitetaan muija laihdutuskuurille, et saa aamupalaa" ja käskee jatkuvasti mun menna kuntosalille, koska hänen mielestään kävely tai juoksu ei ole oikeaa urheilua. Käyn 5-7 kertaa viikossa 6-8km lenkillä, kotona teen vatsalihaksia yms. vähintään joka toinen päivä. Mieheni myös tykkää läiskiä minua perseelleni ja reisilleni ja naureskella selluliiteilleni että "HYI! Älä tee tolleen!", jos satun istumaan sellaisessa asennossa että selluliitit näkyvät. Ja nehän tietenkin lähtisivät, jos vain kävisin kuntosalilla. Mutta kun en halua minnekään vitun salille!
Ja tietenkin mieheni on meillä se urheilija, koska hän joskus 10 vuotta sitten harrasti jalkapalloa ja nyt viimeiseen 5 vuoteen ei ole käynyt kuin joskus satunnaisesti potkimassa palloa. Mutta kun ne nuoruuden urheilut kuulemma vaan säilyvät iäisyyden eikä hänen tarvitse enää tehdä mitään, mutta mun pitäisi urheilla koska en ole nuoruudessani ollut liikunnallinen.

Olen 153cm, 41kg.

Yhteistyössä