onko muita leffa hulluja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 300
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
3

300

Vieras
kattelen tosi useesti elokuvia ( siis lähes joka päivä tai joka kolmas)
se että ostan elokuvia paljon nytkin ostin tänään 2 uutuutta ja viimeksi ostin mr bean lomailee n. 2 viikkoa sitten.
nauhoittelen televisiosta elokuvia viimeksi hulk
ja nyt laskin huvikseni että 1.1.2006 -28.8.2007 aikana olen vuokrannut 90 elokuvaa =)

No en mä ihan nuin hullu ole :laugh: Tykkään todella paljon kattella elokuvia, nyt ei ole kyllä pitkään aikaan ollu aikaa... Kun olis niin kiva ihan rauhassa kattoo, mut sit se menee aina iltamyöhään et on saanu lapset unille ja sithän sitä on itekin jo ihan rättiväsypoikki...

Mä oon leffahullu mut ei ole hynätsää vuokrata niin paljon kuin haluaisi. eikä aina illalla jaksa jäädä valvoon ku lapset saa nukkuun.
Eikä ole kyl varaa ostella leffoja.
elokuvissakin olisi todella kiva käydä ja kävisinkin useasti jos olis sitä hynätsääääääääää
:D
Oikea valivali vastaus :ashamed:

katselen elokuvia kun lapset nukkuvat välillä menee puolille öin mut välillä olen jo kymmeneltä nukkumassa..
elokuvat katson aina kun lapset nukkumassa sillä muuten siitä ei tule yhtikäs mitään

minä olen leffa hullu.. leffoja tuolla hyllyssä about 150 + lapsen 45 leffaa tohon päälle. eli n. 200 leffaa löytyy :D ja aina vaan pitää ostaa lisää ku joku hyvä löytyy :)

niin ja meillä läytyy lasten elokuvia 60-70 kipaletta.. ei hyvä yhtään mutta välillä myyn niitä mutta en raaski niitä kaikkia myydä sillä kaikki hyviä sillä telkusta tulee niin ihmeellisiä lasten ohjelmia että voiko joku niitä oikeesi katsoa mitä pelottavampia ohjelmia

Yhteistyössä