onko muita kuumeisesti töihin haluavia? :(

  • Viestiketjun aloittaja väsynyt äityli..
  • Ensimmäinen viesti
väsynyt äityli..
välillä tuntuu et "kuolen"tänne kotiin mulla on 2 pientä lasta 1v6kk ja 3v9kk(joka on 2vuotiaan tasolla :( ..raukka pieni)vituttaa ku täältä paskata paikasta mis asun ni ei löydy töitä! ainakaan viel ei ole löytyny.mut tahtosin iha hirveesti töihin,ku molemmat lapset on uhmassa ja meneviä ni ei paljo ulkonakaa vihti olla ku ei ole mitn aitausta mis ne vois olla ja ite vieres kattoo.pelkään et masennun täysin tänne,nytki märisen ja mietin et vittu ku oisin töissä,ollu nii paska aamu kokoaja jotain kinaa ja märinää.aamuki alko nii paskasti.. ;( neuvolasta vaa sanovat et jos tuntuu etten jaksa ni ilmottaa sinne ja hommaavat perhetyöntekijän,mut ei se oo SAMA ASIA,siltihä mä oisin kotona...vaik voisinha tietty käyä kylillä itekseen mut ei se oo TYÖTÄ!vaan vapaata koti elämästä..toissapvä:Nä kävin yhes työhaatattelussa,(jossa oon ollukki töissä)ni en hitto pässy,varmaa siks ku lapset ei ole hoidossa isompi vaan 10pvä/kk 5h/pvä.kyllään kaupungin pitää hommata lapsille hoitopaikka,jos töihin pääsee! sori valitus,mutta oli pakko purkaa sydäntä,on vaa nii perseestä :( mies on joka pvä 7-15.30 töissä,ni ei oo hirveesti apua näihin aamuihin/päivään vasta ku illal ja toiseks ku ei noiden kaa "vihti"yksin lähtä kyläileenkää,ku on poika nii tajun vilkas ja tnkii joka ikisen nurkan kokoaja sais perässä juosta,eli parempi vaihtoehto märehtiä kotona..kiitos sinulle joka "kuuntelit"
 

Yhteistyössä