Onko muita kiukkupers**tä? (nolottaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hävettää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hävettää

Vieras
Taas jurmutin ja säin miestä, kun se oli paistanut karjalanpiirakoita eikä ollutkaan voidellut niitä kun otti ne uunista. Niistä siis tuli ihan kovia.. YÖk. Ja siis juu mulla kihahti ja itsekseni kiroilin ja jurmutin keittiössä.

Ihan sama tapahtuu jos tuo esim. väärää kermaviiliä kaupasta, tai pilkkoo salaatin väärin tai ei osaa maustaa ruokaa oikein... Muuten olen tosi leppoisa tyyppi, enkö suutu enkä rahjää mistään, mutta nuo keittiö hommat on sellaisia jotka saa veren kiehumaan ellei niitä tehdä niin kuin mä haluan...

MÄ OON NIIN OUTO!!! Onko muita yhtä pikkutarkkoja jurmuttajia???

Kyllä sitä joskus pahana päivänä repii turpaansa jos jostakin. Välillä ihan naurettavista asioista.
"ei niitä haarukoita tai mauste on väärää".. Onneks tätä sattuu useammin tiettyyn aikaan kuusta.

En ole sellainen, mutta mieheni on! Jostain syystä ihana huomata, että maailmassa on muitakin pilkunviilaajia kuin hän! Ja mikä parasta, tai ehkä sittenkin pahinta, että muissakin parisuhteissa on ihmisiä, jotka onnistuvat tekemään asiat a-i-n-a väärin...kun eivät tee niitä just niin kuin toinen haluaa. Kiitos mielen ilostuttamisesta!

Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
No, mä sain kerran riidan aikaseks ku mies ikkunoita pestessään käytti mun mielestä vääränlaisia rättejä... :whistle:

Voih! Pesispä munkin mies ikkunoita. Mua ei haittais, vaikka luuttuais lasit vanhoilla alushousuillaan. Pääasia, että jälki on puhdasta. Saisko sun miestä lainalle? Meidän makuuhuoneen ikkuna on ihan kauhea..

ole hyvä vieras :-) Kaikkea tekin saatte kärsiä te jotka olette erehtyneet ottamaan tällaisen jurmuttaja puolison :-) Mutta kyllä itseäni aina hävettää kun "kohtaus" on mennyt ohi ja mieli laantunut, ihan turhaan taas sai toiselle pahan mielen. Tänään ehkä saan anteeksi, kun olen ihan hormoonihöyryissäni ja kipeänä kun oli tänään IVF.n punktio :-)

Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
No, mä sain kerran riidan aikaseks ku mies ikkunoita pestessään käytti mun mielestä vääränlaisia rättejä... :whistle:

Voih! Pesispä munkin mies ikkunoita. Mua ei haittais, vaikka luuttuais lasit vanhoilla alushousuillaan. Pääasia, että jälki on puhdasta. Saisko sun miestä lainalle? Meidän makuuhuoneen ikkuna on ihan kauhea..

Paremmin tuo pesee ku minä :D Ja kyllä, saat lainaksi, palauta keväällä kun ois taas aika pestä ikkunoita.

No mun mies joskus yrittää tehdä jotain ruokaa tai jotain muuta sellaista. Jos menee väärin, niin mä yritän ottaa mahdollisimman iisisti, koska on niitä virheitä sattunu mullekkin joskus.
Jos siitä alkaa huutamaan, niin ei takuulla tee toista kertaa.

Yhteistyössä