Onko muita jotka tykkää nuoremmistä miehistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jaanana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jaanana

Vieras
Itse olin 25 ja aiemmin elämässä olen ollut aina vähintään 4 vuotta vanhemman miehen kanssa, mutta nyt, olen kuolannut jo vuoden verran nuorempien miesten perään, voi kun sais jonkun 19 vuotiaan vällyjen väliin... :P Pitäisköhän kokeilla? :D

Nelikymppisenä olin jossain määrin puuma :D En nyt ihan alle kaksikymppisistä ollut kiinnostunut, mutta sellaiset 23-30 v oli aika namuja. Nyt, 10 vuotta myöhemmin, ikäiseni miehet kiinnostavat enemmän. Eivät seksuaalisessa mielessä, mutta ihmisinä kylläkin. Mutta enhän mä itsekään ole enää kenenkään märkä uni :D

[QUOTE="AnGeL";26013781]itse olen 24 ja sain 19 kesäsen pojan vällyjen väliin ja onhan ne eri mukavia siellä sänkyssä :P ne ei lepertele, ne toimii ;))[/QUOTE]

Itse oon huomannu nuorempien olevan huomaavaisempia ja halukkaita oppimaan uusia juttuja :P Voinee toki olla että oon vaa sattunu sellasii törmäämään, sillo villissä nuoruudessa :D

Viimeksi muokattu:
Voi, hitto, pitää vissiin lähteä saalistamaan. :D oon niin kade yhdelle mun tutulle ku se on saanu kunnon 19wee namupalan itelle ja itse on 26! :D Just se mua kiehtoo ku mun käsityksen mukaan ovat jotenkin avarakatseisempia ja villimpiä, eikä ole vielä jämähtäny tuttuihin kaavoihin, muutenkin sellainen huolettomuus kiehtoo... :)

Mulla ollut aina vanhempia miehiä ja nyt 6 vuotta nuorempi :) Tykästyin näin kolmekymppisenä nuorempiin enkä muutenkaan halunnut miestä, kenellä olisi lapsia ennestään, niin nuorempiahan oli vaan alettava katselemaan...

[QUOTE="aapee";26013946]Kuulostaa jokseenkin hurjalta :)[/QUOTE]
Se täytti marraskuun lopussa 20 v ja sanoi, että laittakaa vaan valokuvia tulemaan, niin hän voi sitten harkita :D

Itse en ole "joutunut" iskee =P ovat kyllä ihan vapaaehtoisesti itse tulleet juttelee, baarissa, kaupassa tai netissä.. Onneks, en olis ite kyllä kehdannu ees kokeilla iskemistä eräiden kohdalla :D

Saaneen huomauttaa tähän vielä että en ole mikää erityisen kaunis taikka laiha.. Olen kuulemma ikäistäni nuoremman näköinen ja oloinen :)

Viimeksi muokattu:
Mun aviomies on myös mua 5 vuotta nuorempi. Oli 18 kun tavattiin, 21 kun meidän esikoinen syntyi. kohta jo 17 vuotta yhdessä :)

En myöskään voisi kuvitella itselleni vanhempaa miestä..

[QUOTE="aapee";26014015]Nami, mistä te ootte niitä bongannu, ja miten oli alussa? oottako koskaan yrittäny iskeä nuorempaa? ja miten ne suhtautuu sellaseen jos menee iskettään, vähän jänskättäis kyllä yrittää... :)[/QUOTE]

Me tavattiin seiskalehden toimituksessa..

[QUOTE="aapee";26014015]Nami, mistä te ootte niitä bongannu, ja miten oli alussa? oottako koskaan yrittäny iskeä nuorempaa? ja miten ne suhtautuu sellaseen jos menee iskettään, vähän jänskättäis kyllä yrittää... :)[/QUOTE]

Mä tapasin omani yhteisten (nuorempien) kavereiden kautta. Ja se iski mut, en ois edes kuvitellut, että niin nuori ja hyvännäköinen olis kiinnostunut :)

Kaikki nuoret miehet eivät koe itseään vanhempien naisten kiinnostusta miellyttävänä. Kuten eivät kaikki naisetkaan itseään vanhempien miesten kiinnostusta. Tosin joku 25 v nainen voi näyttää vielä itsekin ihan teinitytöltä, joten iskemisessä tuskin on mitään suurempaa ongelmaa.

Mä seurustelin aikoinaan itseäni 19 vuotta nuoremman miehen kanssa. Tavattiin täysin yllättäen, kun mun "ottopoikani" opiskeli ammattikorkeakoulussa ja tarvitsi vähän apuja javaohjelmointiin. Kysyi, haittaako mua, jos hänen kurssikaverinsa tulisi kuunteluoppilaaksi. Ja siitä se sitten lähti tämän kurssikaverin kanssa. Suhde kesti parisen vuotta.

Eli parhaimmat vinkit taitaa olla että hengaile sielä missä nuoremmat hengailee, ole nuorekas (varmaan kuitenkin hyvällä maulla, ettei epätoivosesti yritä näyttää samanikäseltä... :D) Ja hengaa itseä nuorempien kamujen kanssa, joiden kautta voit löytää jotan namupaloja?? :D

Yhteistyössä