Onko muita jotka tykkää nuoremmistä miehistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jaanana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="aapee";26014086]Eli parhaimmat vinkit taitaa olla että hengaile sielä missä nuoremmat hengailee, ole nuorekas (varmaan kuitenkin hyvällä maulla, ettei epätoivosesti yritä näyttää samanikäseltä... :D) Ja hengaa itseä nuorempien kamujen kanssa, joiden kautta voit löytää jotan namupaloja?? :D[/QUOTE]
Kutakuinkin näin.

[QUOTE="aapee";26014086]Eli parhaimmat vinkit taitaa olla että hengaile sielä missä nuoremmat hengailee, ole nuorekas (varmaan kuitenkin hyvällä maulla, ettei epätoivosesti yritä näyttää samanikäseltä... :D) Ja hengaa itseä nuorempien kamujen kanssa, joiden kautta voit löytää jotan namupaloja?? :D[/QUOTE]

ja sitten vain odota, että elämäsi (nuori)prinssi saapuu luoksesi! :D

jos joku nuorempi riiaa niin tunne on joo, että silleen! Itse oon 34 ja moni luulee 25 vitoseks tai kassan myyjä! alle 18 vee. Sanoin vaan joo en kai noin nuoren näkönen!

oh, ja mä taas haluan miehen joka on nuoruuden kiim... innoissaan, ei ole tylsistynyt, jäyhäjökättäjä, elämään kyllästynyt kyynistelijä... Tosin ei sais kaikki vanhempia miehiä mollata noin, ei se ihan niinkään mee...

[QUOTE="aapee";26014332]oh, ja mä taas haluan miehen joka on nuoruuden kiim... innoissaan, ei ole tylsistynyt, jäyhäjökättäjä, elämään kyllästynyt kyynistelijä... Tosin ei sais kaikki vanhempia miehiä mollata noin, ei se ihan niinkään mee...[/QUOTE]

Ei mullakaan kokemusta ole, kun tästä yhdestä nuoremmasta, mutta täytyy sanoa, että juuri nuo samat asiat olen huomannut. Mies ei ole katkeroitunut ja tylsä, niinkuin jotkut vanhemmat (enkä nyt tarkoita yleistää!!). Eikä ole exiä sekaantumassa asioihin, kuten joillain :) Kaiken kaikkiaan meidän elämä on rentoa ja hauskaa, ollaan molemmat melko spontaaneja luonteita. Ja tuo "kiima" tosiaan, on ihanaa tuntea itsensä halutuksi, joskus liikaakin, heh :)

• Tykkää
Reactions: L4isk4M4t0
Kuinka vanha tuo 7 vuotta nuorempi oli? Muistelen, että olet kirjoittanut tavanneesi nykyisen miehesi 24-vuotiaana eli oliko tuo toinen "mies" 17-vuotias? :O
Mun piti oikein naamakirjasta tarkistaa: ei se ollutkaan mua kuin 6 v nuorempi :D. Minä vm. -76 ja hän vm. -82. Kesällä -01 oltiin yhdessä eli mitä sillä sitten oli ikää...18-19 v?

Tapasin nykyisen mieheni 24-vuotiaana, juu :), täytin kyllä 25 v noin viikon päästä siitä.

[QUOTE="aapee";26014332]oh, ja mä taas haluan miehen joka on nuoruuden kiim... innoissaan, ei ole tylsistynyt, jäyhäjökättäjä, elämään kyllästynyt kyynistelijä... Tosin ei sais kaikki vanhempia miehiä mollata noin, ei se ihan niinkään mee...[/QUOTE]

Mistä kuulit tuon? Ruttuvitulta?
Cool sain lempinimen...No ei oikein inspaan olla miesten kanssa jotka ei osaa!

Nuorissa miehissä on vaa sitä jtn ;) Pilke silmäkulmassa ja sillee... Kai niillä vanhemmillakin miehillä sellasta on, en vain itse ole asiaa huomannut :D Ei oo tullu kamalasti tarkkailtuu niitä vanhempii... Vaikka ovat sillo ku olin nuorempi yrittäneet iskee ja lupailla taloja ja "ihan mitä vaa haluat"- juttuja :D

Kai tuo "veto" nuorempiin tai vanhempiin jotenki johtuu myös siitä minkäikäsenä ajattelee itsensä? Olis kiva tietää mistä se oikein johtuu.. Toki onhan meitä ihmisiä kaikenlaisia kaikenlaisilla eri syillä :D

[QUOTE="vieras";26014818]Juu, turkkilainen teini-ikäinen karvaranne on just sopiva pari sulle.:D[/QUOTE]
Turkkilainen teini-ikäinen olisi mua kevyet 16 v nuorempi, ellei enemmänkin...ei kiitos, en mä ottaisi minkäänmaalaista teiniä :)

Nuorissa miehissä on vaa sitä jtn ;) Pilke silmäkulmassa ja sillee... Kai niillä vanhemmillakin miehillä sellasta on, en vain itse ole asiaa huomannut :D Ei oo tullu kamalasti tarkkailtuu niitä vanhempii... Vaikka ovat sillo ku olin nuorempi yrittäneet iskee ja lupailla taloja ja "ihan mitä vaa haluat"- juttuja :D

Kai tuo "veto" nuorempiin tai vanhempiin jotenki johtuu myös siitä minkäikäsenä ajattelee itsensä? Olis kiva tietää mistä se oikein johtuu.. Toki onhan meitä ihmisiä kaikenlaisia kaikenlaisilla eri syillä :D

tahtoo vanhaa miestä! Sori!

Mä en ainakaan oo koskaan tietoisesti etsinyt nuorempaa miestä. Olen tavannut jonkun, jonka kanssa ollaan samalla aaltopituudella ja on kemiaa, ja jossain vaiheessa on sitten tullut kysyttyä se ikä. Joskus se on ollut vähemmän mitä mulla, joskus enemmän. Pilkettä silmäkulmassa oli myös yhdellä mua 11 v vanhemmalla tyypillä jota joskus tapailin, samoin samanikäisellä jonka kanssa olin viitisen vuotta kihloissa joskus, eli ei se mun tapauksessa ole vain nuorempien juttu ollut :)

En mä ystävyyssuhteissanikaan ole koskaan ajatellut ikää kynnyskysymyksenä: mun vanhin ystävä on yli kuusikymppinen, nuorimmat hädintuskin 20 v täyttäneitä, ja kaikkien kanssa synkkaa erinomaisesti.

Tosin mieheni tavatessani olin juuri julistanut ystävälleni että alaikäraja on sitten 23 v jos joskus vielä jonkun miehen huolin. Näinollen mies, joka siis tunsi tuon ystäväni jo ennestään, sanoi ekana että on 23 v...ja parin viikon kuluttua tunnusti että on vasta 21, mutta ei se siinä vaiheessa enää haitannut yhtään. Enkä oo kyllä 11 v aikana huomannut että meillä olisi päivääkään ikäeroa, ihan yhtä aikuisia tai lapsellisia ollaan, riippuu siitä miltä kantilta asiaa katsoo :D

Mä en ainakaan oo koskaan tietoisesti etsinyt nuorempaa miestä. Olen tavannut jonkun, jonka kanssa ollaan samalla aaltopituudella ja on kemiaa, ja jossain vaiheessa on sitten tullut kysyttyä se ikä. Joskus se on ollut vähemmän mitä mulla, joskus enemmän. Pilkettä silmäkulmassa oli myös yhdellä mua 11 v vanhemmalla tyypillä jota joskus tapailin, samoin samanikäisellä jonka kanssa olin viitisen vuotta kihloissa joskus, eli ei se mun tapauksessa ole vain nuorempien juttu ollut :)

En mä ystävyyssuhteissanikaan ole koskaan ajatellut ikää kynnyskysymyksenä: mun vanhin ystävä on yli kuusikymppinen, nuorimmat hädintuskin 20 v täyttäneitä, ja kaikkien kanssa synkkaa erinomaisesti.

Tosin mieheni tavatessani olin juuri julistanut ystävälleni että alaikäraja on sitten 23 v jos joskus vielä jonkun miehen huolin. Näinollen mies, joka siis tunsi tuon ystäväni jo ennestään, sanoi ekana että on 23 v...ja parin viikon kuluttua tunnusti että on vasta 21, mutta ei se siinä vaiheessa enää haitannut yhtään. Enkä oo kyllä 11 v aikana huomannut että meillä olisi päivääkään ikäeroa, ihan yhtä aikuisia tai lapsellisia ollaan, riippuu siitä miltä kantilta asiaa katsoo :D

Juu en mä tarkoittanutkaan sitä tuolleen kuten todennäköisesti oletit että tarkoitin :D En minäkää oo ekana ollu kyselemässä ikää :D :D Ovat vain jossain vaiheessa sitten osottautuneet nuoremmiksi. Olen toki ollut vanhempienki miesten kanssa, että ei sekää mikää tuntematon juttu ole :D

Enkä mä kavereissakaan kato ikää, ikä on mielestäni vain numero :)

Itsekki tuossa viimeksi ollessani sinkku olin ajatellut hankkivani nyt kerranki vanhemman miehen itelleni, ja alaikärajaksi laitoin sillo 20v ( vaikka seki oli jo minua paljo nuorempi ikä )... ja eiköhän sit "haaviin" tarttunu tuo 19v, joka edellee on täällä mua joka pvä ilahduttamassa.. Ei toki oo enää 19v =P

[QUOTE="vieras";26015087]Sä olet aikuisena naisena ottanut teini-ikäisen karvaranteen. No ei kai siinä mitään hävettävää ole...:xmas:[/QUOTE]

Ainoa ottamani karvaranne oli 21 v kun hänet otin. Ei siis teini-iässä enää :)

Häpeä sä mun puolesta sitä, että olen joskus deittaillut mm. itseäni 6 v nuorempaa kundia. Minä en kuule jaksa sellaisia häpeillä, ihan hauskaa oli kummallakin :xmas:

Kai tuo "veto" nuorempiin tai vanhempiin jotenki johtuu myös siitä minkäikäsenä ajattelee itsensä
? Olis kiva tietää mistä se oikein johtuu.. Toki onhan meitä ihmisiä kaikenlaisia kaikenlaisilla eri syillä :D
Tuon allekirjoitan täysin.

Missään nimessä en ottais itseäni vanhempaa miestä!

Oma mies on vain reilun 3vuotta nuorempi,
mutta jos puhtaalta pöydältä tässä lähtis puumaileen niin kyllä mies vois hyvin olla 10-15 vuotta nuorempi ;)

Mun piti oikein naamakirjasta tarkistaa: ei se ollutkaan mua kuin 6 v nuorempi :D. Minä vm. -76 ja hän vm. -82. Kesällä -01 oltiin yhdessä eli mitä sillä sitten oli ikää...18-19 v?

Tapasin nykyisen mieheni 24-vuotiaana, juu :), täytin kyllä 25 v noin viikon päästä siitä.

J mitäpä tuolla olisi ollut väliä jos olisi ollutkin 17 vuotias? :)
Lain edessä mitään väärää ei olisi tapahtunut ja jos kyse olisi nuoremmasta tytöstä ja vanhemmasta pojasta noilla ikäeroilla..se olisi monen mielestä täysin normaalia.

En mitenkään ehdoin tahdoin ole nuorempaa etsinyt, mutta täytyy sanoa, ettei mua noin niin kuin yleensä sytytä vanhemmat miehet yhtään. Ei siis y-h-t-ä-ä-n. Joku poikkeuksellinen yksilö on matkan varrelle sattunut, mutta etenkin sen 7v vanhemman kohdalla jo itsekin mietin, että mites sit jos vanhenis yhdessä ja se olis aina vaan sen 7v vanhempi.

En mitenkään ehdoin tahdoin ole nuorempaa etsinyt, mutta täytyy sanoa, ettei mua noin niin kuin yleensä sytytä vanhemmat miehet yhtään. Ei siis y-h-t-ä-ä-n. Joku poikkeuksellinen yksilö on matkan varrelle sattunut, mutta etenkin sen 7v vanhemman kohdalla jo itsekin mietin, että mites sit jos vanhenis yhdessä ja se olis aina vaan sen 7v vanhempi.
Tätä minäkin aloin ajattelemaan sen jälkeen, kun omassa mittarissa paukahti 50 rikki. Että jos ottaisin itseäni reilusti vanhemman miehen, niin olisiko kohtalonani lapset nyt aikuiseksi saatuani ensin omat vanhempani ja sitten puolisoni. Joo, opiskelin nuorena sairaanhoitajaksi, mutten ajatellut tehdä hoitotyötä vuosikymmeniä. Vanhempani hoidan, mutta en sen jälkeen enää muita vanhuksia.

Yhteistyössä