Mä en ainakaan oo koskaan tietoisesti etsinyt nuorempaa miestä. Olen tavannut jonkun, jonka kanssa ollaan samalla aaltopituudella ja on kemiaa, ja jossain vaiheessa on sitten tullut kysyttyä se ikä. Joskus se on ollut vähemmän mitä mulla, joskus enemmän. Pilkettä silmäkulmassa oli myös yhdellä mua 11 v vanhemmalla tyypillä jota joskus tapailin, samoin samanikäisellä jonka kanssa olin viitisen vuotta kihloissa joskus, eli ei se mun tapauksessa ole vain nuorempien juttu ollut
En mä ystävyyssuhteissanikaan ole koskaan ajatellut ikää kynnyskysymyksenä: mun vanhin ystävä on yli kuusikymppinen, nuorimmat hädintuskin 20 v täyttäneitä, ja kaikkien kanssa synkkaa erinomaisesti.
Tosin mieheni tavatessani olin juuri julistanut ystävälleni että alaikäraja on sitten 23 v jos joskus vielä jonkun miehen huolin. Näinollen mies, joka siis tunsi tuon ystäväni jo ennestään, sanoi ekana että on 23 v...ja parin viikon kuluttua tunnusti että on vasta 21, mutta ei se siinä vaiheessa enää haitannut yhtään. Enkä oo kyllä 11 v aikana huomannut että meillä olisi päivääkään ikäeroa, ihan yhtä aikuisia tai lapsellisia ollaan, riippuu siitä miltä kantilta asiaa katsoo