No pakastevihanneksia en laske eineksiksi ja niitä käytetään meillä paljon. Tuossa yks päivä piti saada nopeasti ruoka, niin kokeilin käyttää perunasipulisekoitusta keittoon, sillä aikaa ku ne kiehui, paistoin jauhelihan, lisäsin pakastevihannekset ja oli about vartissa valmista ja hyvää tuli
Pinaattikeiton ja -letut pyrin tekemään nykyään itse, maistuu niian paljon paremmalta ja tulee halvemmaksi.
Rainbown pussimuusi on ainoa noista pussiversioista jota pystyn syömään ja jopa ihan hyvää kun lisää vähän voita, sipulia ja maitoa ja pinaattia.
Mies syö kaupan maksalaatikkoa ja joskus ostan muitakin laatikoita jos on paljon ohjelmaa viikolle ja tiedän et tulee hetkiä että lapset ei nalta ruokaa kauan odottaa.
Hernekeittoa ajattelin huomenna kokeilla itse, tähän asti se on tullut purkista meille.
Sienisalaattia ostan sillontällöin, joskus teen itse mut aina ei vaan jaksa.
Ja säilykkeitä käytän myös joskus, mut lasketaanko ne eineksiksi? Eli sieniä jos tuoreet on tuhottoman kalliita, ananasmurskaa, tomaattimurskaa, tonnikalaa jne.
Ylipäätään käytän paljon sellaista, mikä säästää aikaa pilkkomisessa, kuorimisessa jne.