Onko muita, jotka tekee töitä virallisen työajan ja -palkan ulkopuolella?

Mä siis ainakin :D :xmas:

Oon ns harrasteope sivuduunissa ja ne oppilaat soittelee mulle koti ja kyselee ja sitte mun pitää käydä kouluilla muutenkin kun viralliseen aikaan.

Lisäksi tietty valmistelen tunteja yms hankin kamoja, haen kamoja, kuskaan kamoja jne jne...

Ja käy ne oppilaat täällä meilläkin asian tiimoilta välillä.
 
Tuosta sun aloituksesta tuli mieleen, että perjantaina jouduin soittamaan pojan opettajaa avuksi kun poika oli jäänyt koulun SISÄLLE lukkojen taakse. Opettajalla oli tietenkin loppunut työaika mutta ei ollut vaihtoehtoa, poika ei vaan saanut ovea mitenkään auki ite :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anna Suukko:
Opettajilta ainakin jotkut vanhemmat odottaa, että he tulevat pitämään vanhempainvarttia silloin, kun he (vanhemmat) pääsevät töistä.
No joistain töistä ei vaan lähdetä. :/

Itekin oon sairaalassa vakiduunissa ja oli aika sumpliminen, että kumpakin miehen kanssa päästiin varttiin. Kun mun työnantaja vaatii, että poissaolot korvataan ja se, että lähtisin 15min aikasemmin passais, mutta ne ajat oli aina keskellä päivää.

Joten oltiin sitte silmät ristissä yks aamu kello 7 siellä :LOL:

Mut pääasia, että päästiin. Osa vanhemista ei ees MENE vartteihin, kun ei kiinnosta lapsen elämä sen vertaa. :|
 
Mä teen mutta kotona, mun ei tarvii liikahtaa sen takia mihinkään. Oon erityislasten iltiksen vastaava ohjaaja ja monesti tulee kirjoteltua tiedotteita, suunniteltua palavereita sekä ihan perustoimintaa omalla ajalla. Kaikenlaista paperihommaa ja kirjaamista on aika paljon.
 
pakko kysyä
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
Mä siis ainakin :D :xmas:

Oon ns harrasteope sivuduunissa ja ne oppilaat soittelee mulle koti ja kyselee ja sitte mun pitää käydä kouluilla muutenkin kun viralliseen aikaan.

Lisäksi tietty valmistelen tunteja yms hankin kamoja, haen kamoja, kuskaan kamoja jne jne...

Ja käy ne oppilaat täällä meilläkin asian tiimoilta välillä.
minkä alan ope?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
Alkuperäinen kirjoittaja Anna Suukko:
Opettajilta ainakin jotkut vanhemmat odottaa, että he tulevat pitämään vanhempainvarttia silloin, kun he (vanhemmat) pääsevät töistä.
No joistain töistä ei vaan lähdetä. :/

Itekin oon sairaalassa vakiduunissa ja oli aika sumpliminen, että kumpakin miehen kanssa päästiin varttiin. Kun mun työnantaja vaatii, että poissaolot korvataan ja se, että lähtisin 15min aikasemmin passais, mutta ne ajat oli aina keskellä päivää.

Joten oltiin sitte silmät ristissä yks aamu kello 7 siellä :LOL:

Mut pääasia, että päästiin. Osa vanhemista ei ees MENE vartteihin, kun ei kiinnosta lapsen elämä sen vertaa. :|
Tietysti on sellaisia tapauksia, että ei ihan oikeasti pääse, mutta viittasin vanhempiin, jotka sanovat, että "minähän en mitään palkatonta ota tänne tullakseni".

 
Alkuperäinen kirjoittaja pakko kysyä:
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
Mä siis ainakin :D :xmas:

Oon ns harrasteope sivuduunissa ja ne oppilaat soittelee mulle koti ja kyselee ja sitte mun pitää käydä kouluilla muutenkin kun viralliseen aikaan.

Lisäksi tietty valmistelen tunteja yms hankin kamoja, haen kamoja, kuskaan kamoja jne jne...

Ja käy ne oppilaat täällä meilläkin asian tiimoilta välillä.
minkä alan ope?
Taidealan, jos uskaltaa antaa näin laajan käsitteen =) :wave:
 
minä
Juu. Eilen soi työpuhelin vähän ennen yhdeksää ja tänään se on soinut kolmesti (?) ja siihen vielä päälle tekstiviestit... vituttaa suorastaan välillä, kun näistä ei mitään ylimäärästä rahaa tunnu saavan, liittoon pitänee ottaa yhteyttä ja kysyä, miten toimia :/
 

Yhteistyössä