Onko muita jotka on aaton yksin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mahza
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mahza

Aktiivinen jäsen
19.03.2006
5 120
0
36
Me sovittiin miehen kanssa et se saa jouluna aina lapset aatoksi. Ihan siitä syystä, että lapset on tottuneet olemaan aaton anoppilassa, ja mä en sinne koe olevani kovinkaan tervetullut. Mulle itselle on tärkeempi joulupäivä, kun meille tulee silloin mun sukulaiset syömään.
Mä oon viimeks ollu aaton yksin silloin kun ei vielä ollu lapsia... Outoo...

Mies ja lapset lähtee tänään mun äidin luo joulun viettoon 300 km päähän ja ite oon joulun töissä... No saapahan lapset ainakin viettää kunnon sukujoulun serkkujen kanssa...

Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:
Me sovittiin miehen kanssa et se saa jouluna aina lapset aatoksi. Ihan siitä syystä, että lapset on tottuneet olemaan aaton anoppilassa, ja mä en sinne koe olevani kovinkaan tervetullut. Mulle itselle on tärkeempi joulupäivä, kun meille tulee silloin mun sukulaiset syömään.

Kuulostaa jotenkin surkealta... eikö sinulla olisi ystäviä tai sukulaisia, joiden luokse mennä?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:

Kuulostaa jotenkin surkealta... eikö sinulla olisi ystäviä tai sukulaisia, joiden luokse mennä?

Mä tykkään olla yksin. Mitään parempaa ei ole ku rauhallinen joulu. Ja toki on paikkoja jonne mennä jos onkin yksinäinen olo :xmas:

Yhteistyössä