onko muita jotka laihduttaa normaalipainosta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pläski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pläski

Vieras
Olen laihtunut 22,5kg synnytyksestä (painoni nousi ihan hirveästi...), nyt mitat 174/70 ja haluaisin pudottaa vielä 7 kiloa... tiukassa tuntuu olevan, aivan kuin tämä olisi jotenkin "geneettinen paino", sillä lähes aina paino tuntuu nousevan 70 kilon kohtaan .. siis lihon hyvin helposti päälle 60 kilon painosta. mies tykkää tosi hoikista naisista ja itsekin viihdyn hoikempana, joten siksi haluan vielä laihduttaa

Laihdutan kevyellä liikunnalla ja ruokavalion suurella remontilla. Pääsin repsahtamaan raskaus ja imetys aikaan. Nyt taas raskaana.. Mutta laihtunut 4:ssä vk:ssa 2,5 kg
painan nyt 60,5kg
Pituutta 164-165cm

Ekaan kahteen viikkoon ei tuntunut että lähtee mitään..

Sama juttu täällä.. nyt mitat 176/73 ja tavoitteena painoksi 65 kg (jossa olen monta vuotta ollut). Minullekin tuli raskauden aikana hurjasti kiloja ja joka raskaudesta on jotain jäänyt vyötäröllekin (3 raskautta). Nyt imetän joten laihdutus ei vielä ole suotavaa. Ehtiihän sitä :). Tsemppiä sinulle! Ne vikat kilot aina tuntuu vaikeimmilta.

Mä 172. Painoin 70 ja laihdutin omaan vanhaan painooni (ennen lapsia) eli 62 kiloon. Lisää liikuntaa (lähinnä reipas tunnin lenkki lähes joka päivä ), ruokavalion kevennys, eli annokset pienemmiksi, herkut minimiin, perunat/pastat/riisi pois, tilalle sekavihannekset. Kevyet levitteet ja juustot leivälle, light mehua jos mehua teki mieli. 4kk meni aikaa.