onko muita jotka haluais hankkia (vielä) lapsen, mutta ei jostain syystä voi tällä hetkellä?

• Viestiketjun aloittaja katriina
  • Ensimmäinen viesti
Juu, tavallaan se kolmas tuntuu vielä uupuvan...

Mutta minäkin opiskelen, ja olen jo yhden äitiysloman pitänyt tämän opiskelun aikana. ja koska aloitin vanhassa tutkintojärjestelmässä (yliopisto) niin pitää valmistua 2011 mennessä...jos lapsen tekisin niin tiukkaa tekisi.
Lisäksi tämä asunto tulisi pieneksi, nytkin on ahdasta...ja isompaan ei ole varaa.

Eli ennen valmistumista ei, jos ei tule lottovoittoa ei, (asunto), ja sitten olen jo pitkästi yli 30 eli sitten en enää haluais iän takia kun tahdon joskus päästä elämään sitä omaakin elämää...eli haaveeksi jää. kaikkea ei voi saada.

minä haluan
Minä haluan kolmannen ja mielelläni olisin halunnut sen heti toisen perään. Ekan ja tokan välillä aivan liian pitkä aika.
En voi kun minulla on opinnot pahasti kesken ja raskautuminen yleensä voi olla enää pelkkä haave vaan. :'(

mä kans
Juu täällä kans yx jolla vauva kuume ja kova, mut ei voi nyt uutta vauvaa suunnitella kun tuleva on viel masussa ja syntyy syksyllä...sit niit on jo kax. Seuraavan kuumeilu alkaa ihan varmasti heti, mut opiskelut mielessä ja alkais 2009 syksyllä. Siinä tulis sitten hyvin väliä toiselle ja kolmannelle....ja sithän sen voi tehä niin et rupee kolmatta yrittään ku opiskelun kolmas vuosi on puoli välissä...

Minä voisin mutta en vielä halua..

Pari vuotta ainakin tässä nyt ollaan tällä porukalla ja haluan tuon esikoisen edes isoksi (eskariin / kouluun ) ennen uutta vauvaa.
Töihinkin pääsin juuri joten nyt alan tekemään minäkin vähän rahaa ja uudet vauvat saa odottaa.

Enkä suoraan sanottuna jaksaisi mitään vauvaa, näissä on ihan tarpeeksi hommaa ja tappelemista B) :D

Alkuperäinen kirjoittaja Fantaihana:
Mä opiskelen ja mies haluu lapsille viis vuotta ikäeroa, sopivasti tulis just se ikäero jos mä valmistun ja jäisin samantien äitiyslomalle. Se olis kyl vasta 2011.
Oho, suoraan kuin minun kynästä :D
Mä opiskelen, valmistun 2011, sit ois suunnitelmissa seuraava lapsi samantien. Ja mies haluu just tuon ikäeron.

Keijumetsän Lilja
Vaavi 10kk, syntyi sektiolla. Pitäis varmaan kehon antaa palautua tarpeeksi. Sitten minulla on vielä diabetes, jotka pitäis hoitaa tasapainoon ennen kuin toista edes alkaa miettimään. Niin, ja pitää mun opiskella itselleni ammatti kanssa.

v
Alkuperäinen kirjoittaja Sonica:
Mä opiskelen ja mies haluu lapsille viis vuotta ikäeroa, sopivasti tulis just se ikäero jos mä valmistun ja jäisin samantien äitiyslomalle. Se olis kyl vasta 2011.
Mä opiskelen, valmistun 2011, sit ois suunnitelmissa seuraava lapsi samantien. Ja mies haluu just tuon ikäeron.
pitkäänpä te elämänne suunnittelette :eek:

vieras
Meillä ei periaatteessa enää kolmatta tule, sovittu niin. Mutta.. Minä kyllä haaveilen aina välillä vielä yhdestä vauvasta.. Tosin kaksi sektiota takana, eikä enää mitään riskejäkään haluaisi, kun kaikki mennyt niin hienosti näillä kerroilla.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja Sonica:
pitkäänpä te elämänne suunnittelette :eek:
No eihän tuohon ole kuin 3vuotta :D

Sama suunnitelma mulla, eli 2 vuoden päästä vuonna 2010 vois alkaa ehkä kesällä/ syksyllä yritteleen, eli vauva syntyis 2011 vuoden puolella.Ikäeroa nykyisiin lapsiin olisi 6v ja 4v

Yhteistyössä