peesi!Alkuperäinen kirjoittaja v:mies puuttuu
kaikki vapaaehtoiset tähän pinoon :wave:
Ja olisko niistä vakipamoista edes isäks?Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Ei oo miestä, ja vakipanolle en salaa viitsi hankkiutua raskaaksi, ja en edes ehkä lasta enää haluaisi.
Oho, suoraan kuin minun kynästäAlkuperäinen kirjoittaja Fantaihana:Mä opiskelen ja mies haluu lapsille viis vuotta ikäeroa, sopivasti tulis just se ikäero jos mä valmistun ja jäisin samantien äitiyslomalle. Se olis kyl vasta 2011.
pitkäänpä te elämänne suunnitteletteAlkuperäinen kirjoittaja Sonica:Oho, suoraan kuin minun kynästäAlkuperäinen kirjoittaja Fantaihana:Mä opiskelen ja mies haluu lapsille viis vuotta ikäeroa, sopivasti tulis just se ikäero jos mä valmistun ja jäisin samantien äitiyslomalle. Se olis kyl vasta 2011.
Mä opiskelen, valmistun 2011, sit ois suunnitelmissa seuraava lapsi samantien. Ja mies haluu just tuon ikäeron.
No eihän tuohon ole kuin 3vuottaAlkuperäinen kirjoittaja v:pitkäänpä te elämänne suunnitteletteAlkuperäinen kirjoittaja Sonica:Oho, suoraan kuin minun kynästäAlkuperäinen kirjoittaja Fantaihana:Mä opiskelen ja mies haluu lapsille viis vuotta ikäeroa, sopivasti tulis just se ikäero jos mä valmistun ja jäisin samantien äitiyslomalle. Se olis kyl vasta 2011.
Mä opiskelen, valmistun 2011, sit ois suunnitelmissa seuraava lapsi samantien. Ja mies haluu just tuon ikäeron.