X
Xylitoli
Vieras
Äitini syntynyt -29 on ollut ikänsä "luulosairas". Kolme vuotta sitten viety pakosti hoitoon. Nykyään pärjää kotonaan, lasteni mummolassa. Mieheni käynyt kahtena kesänä kylässä, itse olen käynyt neljä kertaa viimeisen vuoden aikana. Nyt juhannuksena olimme koko perhe ja ilmapiiri oli aivan kamala, äitini vihaa ja pelkää miestäni. Puhuu pahaa ja mumisee itsekseen heti kun en ole paikalla. Mikään apu ei kelpaa, jos jotain tekee saa haukut palkakseen.
Onko kellään muulla vastaavaa, haluaisin vaihtaa ajatuksia sellaisen henkilön kanssa joka on joutunut kokemaan samaa.
Vanhin poikani on kohta 6-vuotta ja alkaa jo aistia mummolan ilmapiiriä, sanoikin juhannuksena että "mummo ei ole tänään puhunut minulle mitään." Päätin että en mene enää käymään koska miehenikään ei ole tervetullut. Aiemmin oli kaksi vuotta etten käynyt kotonani, eikä mummo/äitini kertaakaan kysellyt mitä meille kuuluu!!!!
Onko kellään muulla vastaavaa, haluaisin vaihtaa ajatuksia sellaisen henkilön kanssa joka on joutunut kokemaan samaa.
Vanhin poikani on kohta 6-vuotta ja alkaa jo aistia mummolan ilmapiiriä, sanoikin juhannuksena että "mummo ei ole tänään puhunut minulle mitään." Päätin että en mene enää käymään koska miehenikään ei ole tervetullut. Aiemmin oli kaksi vuotta etten käynyt kotonani, eikä mummo/äitini kertaakaan kysellyt mitä meille kuuluu!!!!