Onko muita jotka eivät jaksa miettiä sisustusta?

11.06.2007
142
0
16
Minä olen ihan kyllästynyt noihin sisustusjuttuihin. Ensinnäkään en osaa sisustaan/eikä se kiinnosta. Meillä on kotona vaan tarpeellista tavaraa ja aika edullistakin, varsinkin nyt kun lapset on pieniä. Paljon ollaan saatu vanhoina, mutta hyväkuntoisina ja väritkin voi olla hiukan mitä sattuu. Ollaan kuitenkin onnellisia ja tyytyväisiä kotiimme ja koti tuntuu kodilta. Välillä vaan tuntuu, että kehtaakohan ketään kutsua kyläänkään, koska nykyään pitää olla trendikäs koti ja mielellään vielä sisustussuunnittelijan suunnittelema! :ashamed:

Joo minä en, meillä koti sisustettu vähän niinkuin "kirppistyyliin" on uutta ja vanhaa sekaisin ja hyvin ollaan viihdytty ja ollaan jopa vieraita uskallettu kutsua ;) Pää-asiahan on että oma koti on viihtyisä ja että tuntee sen myös omakseen =)

Meillä on niin tavis koti kuin vain olla voi. Kotimme ei muistuta mistään kohtaa sisustussuunittelijan suunnittelemalta. Eikä minulla ole sellaista "silmää", että osaisin sisustaa kodin värien tai tyylin mukaisesti.

Hep! :wave:
Kohta yhdeksän vuotta asuttu nykyisessä talossa ja olohuoneessa ei ole vieläkään verhoja (ja keittiössä on vielä jouluverhot). :whistle: Mua rupee heti ahistamaan, kun pitäisi tehdä jotain verhopäätöksiä tai edes mennä kangaskauppaan.
Huonekalujen hankinta sujuukin sitten helpommin.

Itse tykkään sisustaa mutta mua ei yhtään kiinnosta oonko ns. oikeaoppisesti sisustanut kunhan se meidän itsemme mielestä tuntuu kodilta.. Eikä mua myöskään nappaa mitä muut ajattelevat meidän sisustuksesta. Koti ei ole koti jos sen on muut sisustanut :)

Monet mainitsi kirpparit ym. Minä olen kyllä sisustusintoilija, mutta trendeistä viis, meidän koti näyttää siltä miltä tykätään ja suurin osa tavaroista onkin käytettynä hankittua, vähän entisöityä jne :D

Eli tykkään kyllä sisustaa, kunhan tuppasin vaan tähän ketjuun :xmas:

Yhteistyössä