Onko muita jotka ei voi sietää legginsi villitystä? Ja jos pidät niitä kauheuksia, niin miksi?

Mä en pistäisi sellaisia jalkaani, jonkun paidan tai shortsien kanssa mistään hinnasta! |O Siis niitä näkee nyt valehtelematta joka toisella vastaantulijalla. Tulee vain mieleen, että pitkissä kalsareissa hienot naiset ovat lähteneet kaupungille. Siis jos sellaisia pidät, niin miksi? Mikä niissä pukee sinua tai miksi niistä tykkäät? Mä en koskaan ole ollut minkään muodin orjana, kuljen sellaisissa missä minä viihdyn. Ja en uhallani edes sovita sellaisia jalkaan, koska kammoksuttaa kaikki sellaisissa liikkuvat ihmiset.

Olen puhunut. Keskustelua puolesta ja vastaan tähän. Jos alkaisin edes ymmärtämään ihmisiä, jotka niitä pitävät :snotty:
 
Rukoilijasirkka
Ai miksi pidän? Jos ei oo niin lämmin, että tarkenisin shortseissa, mutta haluan ne kumminkin.

Tai jos haluun niiden shortsien lisäksi veilä jotain jänskää, laitan semmoset mustat pitsiset legginssit. Sillon niistä tulee peittävämmät, mutta silti jänskemmät.
 
...
mä voisin laittaa jos muistaisin joskus semmoiset kaupasta ostaa. hameita en osaa pitää päällä koska häpeän reisiäni niin niiden kanssa voisin uskaltaakkin. olisi välillä vähän naisellisempi olo kuin aina farkuissa.
 
Pidän vaikka on ylipainoa, tykkään niistä ja viihdyn niissä :) On kätevät tunikojen ja lyhyiden hameiden kanssa. En ole muodinorja, mutta rakastan vaatteita ja mulla on oma tyyli.

Sisko oli ostanut kukalliset legginsit ja ne näytti ihan samanlaisilta mitä mä pidin lapsena yöhousuina, se kyllä huvitti :D
 
murri
Mulla on niin kamalat jalat, etten kuuna päivänä lähtis pelkissä leggareissa notkumaan kaupungille. Hoikimmilla säihkysäärillä ne on ihan ok, joskus jopa hienot.
 
En laita päälleni pitkiä kalsareitakaan, joten legginsit jäävät omalta osaltani käyttämättä.
Joskus aiemminkin toi muoti jo olikin enkä silloinkaan niitä pitänyt.
Ne on hirvitykset.

En myöskään tiedä miksi niitä pidetään?
Jos kroppa ja sääret antaa myöten niin lyhyt hame on tosi paljon paremman näköinen ilman niitä pöksyjä.
 
:D
Alkuperäinen kirjoittaja Härski Kottarainen:
Mä en pistäisi sellaisia jalkaani, jonkun paidan tai shortsien kanssa mistään hinnasta! |O Siis niitä näkee nyt valehtelematta joka toisella vastaantulijalla. Tulee vain mieleen, että pitkissä kalsareissa hienot naiset ovat lähteneet kaupungille. Siis jos sellaisia pidät, niin miksi? Mikä niissä pukee sinua tai miksi niistä tykkäät? Mä en koskaan ole ollut minkään muodin orjana, kuljen sellaisissa missä minä viihdyn. Ja en uhallani edes sovita sellaisia jalkaan, koska kammoksuttaa kaikki sellaisissa liikkuvat ihmiset.

Olen puhunut. Keskustelua puolesta ja vastaan tähän. Jos alkaisin edes ymmärtämään ihmisiä, jotka niitä pitävät :snotty:
sinun kaltaistesi vuoksi minä koko ajan lykkään niiden ostamista :D
 
Mä pidän "kotioloissa" sellaisia hameen kans, kun on niin läskit reidet että hiertää muuten ikävästi yhteen :D Mutta kaupungilla tms. kärsin hiertymistä tai käytän shortseja tai housuja :)
 
vieras
Ihanaa. Lopultakin joku toinen joka ei käsitä niitä kammotuksia. Ei ne mitään ongelmakohtaa peitä vaan korostaa entisestään. Ne ei imartele minkäänlaista vartaloa. Ne näyttää naurettavilta. Siis kalsarit hameen/mekon/sortsien kanssa :eek: Ja jalkaan ballerinat. Lättäpohjapersjalka-vaikutelma valmis.
 
Mie pidän niitä oli kuuma tahi ei... Miksi... Siksi kun tykkään käyttää niitä, en mie niitä siks käytä kun on "muotia"... Jos on lyhyt hame niin pakko olla leggarit alla, ilman ei kehtaa kulkea :ashamed: Enemmän te traumoja saisitte jos en käyttäs niitä :kieh:
Pisemmänkin hameen kanssa on oltava jotkut byxorit alla, koska muuten hankaantuu (onko tuo ees sana :LOL: ) jalat ihan vereslihalle (juu ylipainoinen olen )...
Minä käytän niitä aina ja ikuisesti aamen. :D
*muoks* Just tänään ostin taas uudet :)
 
hips
Olen huomannut, että sopivan pitkät legginsit saa miun jalat näyttämään suoremmilta. Toisinsanoen väärät sääret ei ole niin silmiinpistävät. Nykyään kehtaan laittaa lyhyen hameen tai pitkän tunikan :D

Mutta ihan aina en minäkään ymmärrä noiden käyttöä esim shortsien kanssa :/
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihanaa. Lopultakin joku toinen joka ei käsitä niitä kammotuksia. Ei ne mitään ongelmakohtaa peitä vaan korostaa entisestään. Ne ei imartele minkäänlaista vartaloa. Ne näyttää naurettavilta. Siis kalsarit hameen/mekon/sortsien kanssa :eek: Ja jalkaan ballerinat. Lättäpohjapersjalka-vaikutelma valmis.
Siis mitä niiden sit pitäisi peittää?
 

Yhteistyössä