Onko muita jotka ei tykkää käyttää sormuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja outo nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

outo nainen

Vieras
Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen taas, että mitenköhän sitä sitten käy jos joskus päätyy kihloihin tai naimisiin, kun pitäis käyttää sormuksia koko ajan. Nykyään en käytä koskaan sormuksia, en vaan tykkää että sormissa on jotain koruja. En tykännyt lapsenakaan, luokkasormustakaan en pitänyt ikinä. Kaulakorut ja tietynlaiset rannekorut menee, korviksistakaan en kauheasti välitä.

Minä en saa töissä pitää niin monesti sitten pidän vain vapaapäivinä jos muistan. Muistan kyllä olevani naimisissa ilman koruakin ja se mitä muut siviilisäädystäni ajattelevat on ihan yks hailee :D Mieskään harvoin pitää kun tekee paskaisia töitä eikä halua sotkea sormusta. Joskus olen nähnyt sormusta pidettävän kaulaketjussa.

Mä laitan sormukset vain kun menen ulos. En pidä kotona sormuksia lainkaan. Olisi outoa siivota, pyykätä, leipoa, laittaa ruokaa yms sormukset kädessä.

Teen töitä kotona, joten ei tarvi sormuksia töihinkään laittaa :)

Itse en ainakaan käytä sormuksia kun en kans tykkää. Juhliin laitan sormukset jos muistan ja kaulakorun, mutta kotiin tullessa korut lähtee heti. Eipä sitä silti unohda että naimisissa on :D

Ei ole meillä kummallakaan sormuksia, vaikka naimisissa on oltu vuosia. Joskus käytän pieni nappikorviksia, muita koruja en. Ovat tiellä eivätkä tunnu mukavilta.

Mulle ei ole vuosiin mahtunut kihla- tai vihkisormus, joten sitä virkaa toimittaa ihan muu sormus. Enkä sitäkään käytä kuin joskus kodin ulkopuolella. Kuten joku muukin sanoi, mä kylä muistan olevani naimisissa ilman sormuksiakin :). Mieskään ei enää käytä sormusta, kun on melkoisen tiukka.

Yhteistyössä