Ä
ärtyny äiti
Vieras
kyllä olen ja monesti! Tälläkin hetkellä ei pojilla ole mitään asiaa mummolaan hetkeen...Molempiin mummoihin on hieman luottamus laskenu.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ärtyny äiti:kyllä olen ja monesti! Tälläkin hetkellä ei pojilla ole mitään asiaa mummolaan hetkeen...Molempiin mummoihin on hieman luottamus laskenu.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Siis ja tarkoitan nyt moisia "syntejä" kuten päivällisen syöttämistä väärään aikaan, aamupalaksi tarjottuja hampurilaisia, antaa lasten valvoa puolille öin ym. pientä.
:wave: Ikinä ei oo tarvinnu valittaa. Kyllä isovanhempien kanssa voi ja saakin olla eri säännöt.
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Eipä oo tullut valitettua.
Äitini kyllä kysyy usein hakiessaan lapset heille että saako antaa karkkia, jätskiä, tms. Sanon, että kyllä saa.
Eikä YHTÄÄN haittaa vaikka isovanhemmilla olisi joskus jätetty hampaat pesemättä vahingossa, annettu valvoa liian kauan, tms. Jos haittaisi, hoitaisin lapset itse![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä::wave: Ikinä ei oo tarvinnu valittaa. Kyllä isovanhempien kanssa voi ja saakin olla eri säännöt.
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita::wave: Mummolassa mummolan tavat, kotona kodin tavat.
Samoin meillä.