Onko muita, jotka alkaneet laihtumaan vasta kun vauva 6 kk!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mulla nyt kolmas lapsi ja jokaisesta on tullut huimasti raskauskiloja. Kahta edellistä imetin n. 9 kk ja tätä pienintä kohta vieroittelen tai sitten odotan niitä 1 v synttäreitä:)
Mutta siis, joka kerta on kiloja kituen lähtenyt pikkuhiljaa, mutta kun vauva on puolivuotias niin sen jälkeen ne ovat ihan humahtaneet pois!
Olen jostain kuullut, että tälläinen on tyypillistä. Onko kenelläkään muulla käynyt näin? Mistäköhän se johtuu? Juu ja syön kun hevonen edelleen...
 

Similar threads

Yhteistyössä