Onko muita joilla synnytyksen jälkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hmm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hmm"

Vieras
alkanut inhottavat menkkakivut ja ovulaatiotkin tuntee karmaisevana menkkajomotuksena jommalla kummalla puolen alavatsaa? Ensimmäisen lapsen jälkeen ei ollut mitään, toisen jälkeen aloin tuntea ovulaatiot, menkkakivut ei silti pahentuneet eikä nuo ovulaatiokivutkaan ollut kuin nippailua, pientä jomotusta, mutta nyt kolmannen jälkeen (kuopus 8kk) on tuskat todella inhottavat. Ovulaatiotuska kestää päivän, menkkatuska alkaa jo kaksi päivää ennen vuotoa. Onneksi särkylääke auttaa.

Kuukautiset muuttui sellaisiksi häränkaulavuodoiksi, ovulaation aikaan rinta muuttuu niin kipeäksi, että menin jo mammografiaankin. Seksiä tekee mieli vain ovulaation aikaan :rolleyes:. Eli joo, moni asia muuttui.

Mulla oli jo ennen raskautta järkyttävät menkkakivut. Yrjösin, itkin, konttasin ja vedin särkylääkettä niihin. Saatoin sillon nukkua koko päivän. Kivut kesti yleensä sen kolme ekaa päivää. Synnytyksen jälkeen, on menkkakivut ennallaan. Uutena juttuna on se, että tiedän menkkojen alkavan, kun alaselkä kipeytyy ja on jumissa. Siitä n. kaks- kolme päivää ja menkat päällä, taas järkyttävillä kivuilla. Mulla ei ainaka synnytys noita kipuja helpottanu yhtään, vaikka niin toivoin sitä.

Mulla on lähtenyt menkkakivut synnytyksien myötä. Mutta tilalle ovat puolestaan tulleet ovulaatiokivut. Toisinaan on niin kipeä ovis, että täytyy ottaa särkylääkettä.

Yhteistyössä