onko muita joilla on rytmihäiriöitä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "didi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

"didi"

Vieras
Mulla on ajoittain ja välillä masentaa niin.Ottaisin melkein minkä vaivan tahansa jos pääsisi tästä vaivasta eroon...

Jos jollakulla muullakin on niin kertokaa millaisia ja missä tilanteissa ne ilmenee?

Mulla just tällä viikolla tutkittiin rytmihäiriöitä ja todettiin,ettei ne ole vaarallista lajia. 99,9% niistä on nimittäin ihan vaarattomia, ikävän tuntuisia vaan. Tuntuu siltä, että sydän jysähtää ihan kunnolla kerran ja pitää sitten tauon kunnes jysähtää taas. Noita tulee levossa enimmäkseen, silloin kun pitäis nukahtaa, mutta tulee kyllä muutenkin, etenkin väsyneenä.

Lääkäri sanoi, että jos noi haittaa elämää huomattavasti, niin niihin on olemassa lääkitys.

Kyse on hyvin tavallisesta vaivasta ja kuten noooohkin sanoi, suurin osa, melkein kaikki tapaukset, ovat vaarattomia. Jos ne kuitenkin huolestuttaa sua tai jos ne ovat ilmaantuneet yllättäen niin kannattaa käydä tutkituttamassa. Mulla rytmäreitä lisää väsymys, stressi, liiallinen kuntoilu ja liiallinen kahvi.

juu mulla on kyllä niitä tutkittu eikä mitään oo löydetty. silti ne vaivaa ja pilaa koko elämän. välillä on pitkiäkin jaksoja ettei niitä oo ja välillä taas niitä on tosi paljon. Nyt varmaan niitä lisää huonot yöunet(vauva heräilee tiheästi) ja muutenki on kiirettä eikä ehdi kyllä paljon levätä.

Beetasalpaajat vois tuoda apua kun oikein tykyttelee. Ne tosin alentaa verenpainetta ja jos muutenkin on alhaiset paineet voi tulla höntti olo :/

Onko sulla siis tutkittu noita koskaan?

Beetasalpaajat vois tuoda apua kun oikein tykyttelee. Ne tosin alentaa verenpainetta ja jos muutenkin on alhaiset paineet voi tulla höntti olo :/

Onko sulla siis tutkittu noita koskaan?

on tutkittu joo mutta mitään vakavaa ei oo tullu esiin. silti aina ku ne alkaa nii ahdistaa. ottaisin mieluummin vaikká pahan migreenin tai jonkun muun vaivan jos sais vaivaa vaihtaa, niin kurjia ovat. joka kerta sitä aattelee että nytkö henki lähtee vaikka tietää että suurella todennäköisyydellä niin ei käy. beetasalpaajat ei käy mulle, mulla alhainen verenpaine ja leposyke alimmillaan 35...

Yhteistyössä