Onko muita, joilla ei ole mitään ohjelmaa Jussiksi?

• Viestiketjun aloittaja jussia
  • Ensimmäinen viesti
"Sirkkeli"
No jos ei illalla sada vettä, niin varmaankin voitais pyöräillä illallla isältään kotiutuvan tyttären kanssa jossain tuolla. Onneksi ehdin lämmössä ja auringonpaisteessa käydä koiran kanssa pitkän lenkin.
Mutta joo, Juhannus on perssiistä. Mun ahtaanpaikankammo tulee esiin, kun kaikki paikat on kiinni useamman päivän ;(

maman1
Ei ole suunnitelmia, tämä on viikonloppu siinä missä muutkin, sillä erotuksella, että kauppoja pidetään jostain kumman syystä kiinni.
Useat vuodet olen ollut töissä juhannukset, nyt viimeisinä vuosina meillä on ollut lapset seuranamme. Ei ole mökkiä, mutta asumme maalla, joten ei tämä nyt miltään kaupunkijussiltakaan tunnu. Ollaan, levätään, herkutellaan, ulkoillaan ja saatetaan hurjina käydä jossain avoinna olevalla huoltoasemalla vaikka kahvilla tai jätskillä jossain vaiheessa :D

Mua ei sais lasten kanssa mihinkään alkeelliseen erämökkiin hyttysten syötäväksi, vaikka sellainen olisikin.

Spence
Mikä on kesätalo? Siis mitä eroa kesämökin kanssa?
No sitä ei voi kutsu mökiksikään, koska se on kaupungin keskustassa sijaitseva sähköllinen ja vedellinen talo. Mutta siellä ei oikein voi talviakaan viettää kun on lämmityksenä vain takka ja vanha talo ei pidä oikein kylmää :D sekä kyseinen kaupunki on talvella niin kuollut, ettei siellä mitään viettämistä olisikaan. Kesätalo siis.

Yhteistyössä