Onko muita, joilla ei ole mitään ohjelmaa Jussiksi?

• Viestiketjun aloittaja jussia
  • Ensimmäinen viesti
jussia
Onko muitakin, joilla ei ole ohjelmaa Jussiksi? Itselläni ei ole. Ei tee mieli lähteä mökille, kun on niin kylmä ilma.

Olen Helsingissä, mutta ei tee mieli edes lähteä Seurasaareen, sinnekin maksaa niin paljon liput.

Olisi niin paljon tekemistä normaalisti, voisi vaikka lähteä rannalle yms, mutta toi sää on niin kamala.

Mitens muilla?

Ollaan kotona, meille tulee päivällisvieraita. Pelataan bilistä ja nautitaan hyvää ruokaa pitkän kaavan mukaan. Illalla tulee lisää porukkaa syömään jämiä ja sen jälkeen ehkä käydään pistämässä nenua hiukan ulos. Tosin on tässä jo ulkoiltu kun on koirat viety ulos, kukkia haettu partsille tuolta metsästä...Ihan rennosti vain nauttien.

Spencer Hastings
Mulla on toooosi paljon erikoista ohjelmaa. Katson Netflixiä, juon viiniä ja siivoan jääkaapin. Ja kokkailen.

Eli ei siis oikeasti ole. Tämä on jo kolmas juhannus ihan kotosalla, tällä kertaa mieskään ei mene mihinkään. Lojutaan vaan ja tyhjennetään jääkaappi pilaantuvista ruuista kun tiistaina lähdetään sitten kesätalolle pariksi viikoksi =)

"Suvi"
Kotona ollaan perheen kanssa Vantaalla. Mies maalaa terassia ja minä valmistelen remonttia raivaamalla huoneita. Lapset leikkivät kavereiden kanssa. Mies menee kohta pojan kanssa potkimaan palloa ja minä lähden pyöräilemaän ja juoksulenkille. Illalla käydään saunassa ja grillataan.

Sellaista mukavaa puuhastelua, rentoutumista ja yhdessäoloa. Mitään muuta en kaipaa.

"..."
Olisi ollut ohjelmaa, jos ei flunssa olis iskenyt... No mies ja lapsi viety juhannuksen viettoon, ite kotona pakastepizzan ja karkkipussin kanssa. Illemmalla liityn seuraan katsomaan kokkoa ja hakemaan porukan kotiin.

Kotona olen lasten kanssa. Aamupäivä siivoiltu ja kohta voisi pistää grillin tulelle. Nautitaan kotona olosta oman perheen kesken. Viime vuonna vietin lasten kanssa jussin mökillä, mutta sieläkin vain oltiin, syötiin ja ongittiin.

vvvvvvvv
Kotona täälläkin. Aamupäivällä siivottiin, nyt voi vaan ottaa rennosti. Kuuntelen spotifya, surffaan netissä ja juon siideriä. Jossain kohtaa grillaillaan, jos sattuu sateeton kohta.
Asutaan maalla, joten voin kuvitella olevani mökillä ;)

Omassa kodissa kaikessa rauhassa. Suunnitelmissa laittaa kohta kala savustumaan ja vähän myöhemmin kasvisnyyttejä ja makkaraa grilliin. Marenki-marjakakku jälkkäriksi. Haetaan vastatarpeet juhannussaunaan. Huomenna pyörälenkki ja tortillafeast.Keskimmäisellä kaveri kylässä koko jussin seudun. Ihanaa rentoa aikataulutonta. Eikä haittaa, vaikka olis kylmä tai satais - kotona on kodin mukavuudet :)

sambadi
Meilläkään ei ole ihmeempiä.

Spencer: osallistuit joskus mun gallupiin, minkä leffan katsoisin. Toinen oli se drop dead diva-sarja. Nyt mä olen sit ihan koukussa siihen. :)

"jep"
muuttui suunnitelmat, joten ei minnekään menoa. tosin toivon, että mies ottaisi lapset ja ajelisi mummolaan. mä voisin vaan loikoilla rennosti kotona, yksin. oi joi, se olisi kivaa!
noo, ehkä huomenna voisin pitää leffaillan lapsille, herkkuja ja joku lasten elokuva.. ettei kukaan luule mua paskamutsiksi joka ei tykkää oman perheensä seurasta ;)

"äityli"
Onko muitakin, joilla ei ole ohjelmaa Jussiksi? Itselläni ei ole. Ei tee mieli lähteä mökille, kun on niin kylmä ilma.

Olen Helsingissä, mutta ei tee mieli edes lähteä Seurasaareen, sinnekin maksaa niin paljon liput.

Olisi niin paljon tekemistä normaalisti, voisi vaikka lähteä rannalle yms, mutta toi sää on niin kamala.

Mitens muilla?
Jalka kipsissä kotona möllötän, lisäksi PA :(

Yhteistyössä