Onko muita, joilla EI autossa ole ilmastointia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei ole ilmastointia meilläkään. Eilen kyllä hiki valui kun ajoin tallille ja takaisin nahkapaikkaisissa ratsastushousuissa ja teräskärkikengissä... :D Mut ikkunaa vaan auki niin motarilla viilentää mukavasti.

Ei oo omassa autossa, ei ukon autossa, ei yhteisessä autossa eikä "uudessa" yhteisessä autossa (joku 90luvun puolivälin, uusin auto mitä löytyy ja uudenmpaa ei tuu)

Ei ole meilläkään, ja tämäkin päivä on vietetty autossa. yleensäkin kuljetaan autolla paljon, kun täällä syrjässä asutaan. Puhaltimet on täysillä, ja kattoluukku auki hiljaisemmissa vauhdeissa (yli 80km vauhdissa ei pysty pitämään, ottaa ilmavirta sen verran autoon sitten.)

Välillä tuntuu, että tukehtuu, mutta onneksi niitä hellepäiviä ei loppujen lopuksi montaa ole! Täällä pohjoisempana ainakaan!

Itsekkään en ilmastoinnista pidä, mulla se ottaa hartioihin, ja on muutenkin jotenkin inhottava, koko ajan on vähän kylmä.

Sitä kun tottuu kaiken maailman "luksukseen", niin ei osaa ilman olla....;) Toisessa matkailuautossa ei ole ilmaistointia, eikä minua saa näillä helteillä lähtemään reissuun sillä koslalla. Kotonakin on ilmastointi, joten olen ilmeisesti hemmoteltu pilalle tässä asiassa....

Yhteistyössä