Onko muita, joihin vetoaa poliisimiehet? :>

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Poliisit kyllä ovat vetäviä. Hyvännäköiset siis ;)! Uniformu jotenkin on vaan puoleensavetävä.

Mutta... Poliiseilla on todella kehnot palkat, vaarallinen ja epäsäännöllinen työ, en välttämättä suoraan etsisi siitä ammattikunnasta puolisoa mutta jos sellanen sopiva kohdalle osuisi, niin ei se kuitenkaan ammattinsa vuoksi siis listalta putoaisi.

Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Posliinimiehet :laugh: Näin mäkin tuon otsikon alkuun luin ja kerkesin jo hirnua, että jopas on tytsi heittäytynyt härskiksi :D

Mä olenkin piilohärski enkä näytä sitä teille :whistle: Kyllä mulla aika likainen mielikuvitus on toisinaan ;)

Mun exä on varsin raamikas poliisimies mutta enpä aikoinaan ainakaan univormuun rakastunut ja nykyisin hän työskentelee ihan siviilivaatteissa siellä talousrikospuolella.

tää menee nyt hiukan OT, mutta mulla oli outo himo venäläisiin miehiin. siis oikeesti ihan hävettää miten tuossa nuorempana tulikin sählättyä jos jonkinlaisen iigorin kanssa.. etenkin tykkäsin kun ne sängyssä puhui jotain venäjäksi ( en kyllä sanaakaan ymmärtänyt, vaikka oisvat lehmäksi haukkuneet, mutta ei haitannu.. ) . jälkeenpäin miettiny, et mikähän tuokin vaihe oli.

Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Palomiehet on ihan :p
Mukaviakin ovat pirulaiset...tai ne, joihin mulla on ollut ilo tutustua :D

Viänkö terkkui? ;) :whistle: Jos niin kun paikallisia tarkotit. Siäl tulee sillon tällön pyörähettyä... *lällällää* :D

Ei poliisia enää kiitos. Oli aika omistamisen haluinen. Mutta hänhän oli rakastunut.. Eikä se anna oikeutta kumminkaan olla ihan mitä tahansa.. Komea kyllä on, ei voi minkään :p

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tää menee nyt hiukan OT, mutta mulla oli outo himo venäläisiin miehiin. siis oikeesti ihan hävettää miten tuossa nuorempana tulikin sählättyä jos jonkinlaisen iigorin kanssa.. etenkin tykkäsin kun ne sängyssä puhui jotain venäjäksi ( en kyllä sanaakaan ymmärtänyt, vaikka oisvat lehmäksi haukkuneet, mutta ei haitannu.. ) . jälkeenpäin miettiny, et mikähän tuokin vaihe oli.

:D Kuulostipas hauskalta... Mutta joo, mullakin oli joskus aikaa sitten sellainen käsittämätön fantasia oikein isomahaisesta äijästä :xmas: Näin jälkeenpäin en käsitä mistä tuo tuli ja onneksi oli ohimenevää...

no ekaks.. nuo venäläiset miehet vetoaa muhunki!! just se venäjän kieli, se on jotenki niin.. :p :p ja sit toiseks... tytsi.. sulla on nyt viime päivinä kovasti ollu nuo koltiaiset mielessä... meinaako se alkaa mieli tekeen vähän... ;) ;) :whistle: :D

veli on poliisi. Joteski te saatte tällä tavoin romantisoitua sitä sen duunia, mutta ikävä kyllä se arki poliisin työssä on aika karua. Teki niin tai näin, niin paskaa saavat kentällä niskaansa. Ja nykyaikana myös tosi paljon tekaistuja syytteitä, joita sitten usein oikeudessakin selvitellään.

Alkuperäinen kirjoittaja Mun:
veli on poliisi. Joteski te saatte tällä tavoin romantisoitua sitä sen duunia, mutta ikävä kyllä se arki poliisin työssä on aika karua. Teki niin tai näin, niin paskaa saavat kentällä niskaansa. Ja nykyaikana myös tosi paljon tekaistuja syytteitä, joita sitten usein oikeudessakin selvitellään.

No kato et oo tosissas :headwall:

No, mua ei kyllä univormut niin kauheesti saa syttymään, mutta jos mies sen takan sattuu olemaan vetävä, niin sitten... ;) Tai vastaavasti, jos vetävän miehen taustalta löytyy univormu, niin sama se.

Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

:D Kuulostipas hauskalta... Mutta joo, mullakin oli joskus aikaa sitten sellainen käsittämätön fantasia oikein isomahaisesta äijästä :xmas: Näin jälkeenpäin en käsitä mistä tuo tuli ja onneksi oli ohimenevää...

Tuo isomahanen on jo paha, mielenkiintoinenkin :kieh: . Olikos se maha siinä fantasiassa sellainen pinkeä pyöreä vai hieman löysähkö.

Venäläinen mies- himokin saa hieman suupielet ylöspäin :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Riemurasia:
no ekaks.. nuo venäläiset miehet vetoaa muhunki!! just se venäjän kieli, se on jotenki niin.. :p :p ja sit toiseks... tytsi.. sulla on nyt viime päivinä kovasti ollu nuo koltiaiset mielessä... meinaako se alkaa mieli tekeen vähän... ;) ;) :whistle: :D

Mulla on kuule miehet/pojat joka päivä mielessä, vaikka en niistä niin usein täällä puhukaan ;)

Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:
Alkuperäinen kirjoittaja Mun:

No kato et oo tosissas :headwall:

Onko sulla TAAS joku ongelma? :headwall:
Mulla ei.

Yhteistyössä