Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Nooohhhhh.....![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tikrutyttö:Mulla onkin ihan oma rakas palomieheni =)
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:PosliinimiehetNäin mäkin tuon otsikon alkuun luin ja kerkesin jo hirnua, että jopas on tytsi heittäytynyt härskiksi
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Alkuperäinen kirjoittaja tikrutyttö:Mulla onkin ihan oma rakas palomieheni =)
Sinä senkin |O
(olisko sillä kivoja työkavereita vapaalla jalalla? :saint: )
Alkuperäinen kirjoittaja tikrutyttö:Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Alkuperäinen kirjoittaja tikrutyttö:Mulla onkin ihan oma rakas palomieheni =)
Sinä senkin |O
Ei kun kaikki kivat taitaa olla jo varattuja
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Palomiehet on ihan![]()
Mukaviakin ovat pirulaiset...tai ne, joihin mulla on ollut ilo tutustua![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Alkuperäinen kirjoittaja tikrutyttö:Mulla onkin ihan oma rakas palomieheni =)
Sinä senkin |O
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:tää menee nyt hiukan OT, mutta mulla oli outo himo venäläisiin miehiin. siis oikeesti ihan hävettää miten tuossa nuorempana tulikin sählättyä jos jonkinlaisen iigorin kanssa.. etenkin tykkäsin kun ne sängyssä puhui jotain venäjäksi ( en kyllä sanaakaan ymmärtänyt, vaikka oisvat lehmäksi haukkuneet, mutta ei haitannu.. ) . jälkeenpäin miettiny, et mikähän tuokin vaihe oli.
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Nooohhhhh.....![]()
![]()
![]()
Espanjassa on muuten erityisen komeita poliiseja.
Tai oli ainakin vuonna 1996![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Joskus kärsin univormufetissistä mutta kyllä se ihan kokemusten myötäkin sitten rapistui![]()
No okei, onhan se poliisivormut kyllä..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mun:veli on poliisi. Joteski te saatte tällä tavoin romantisoitua sitä sen duunia, mutta ikävä kyllä se arki poliisin työssä on aika karua. Teki niin tai näin, niin paskaa saavat kentällä niskaansa. Ja nykyaikana myös tosi paljon tekaistuja syytteitä, joita sitten usein oikeudessakin selvitellään.
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:tää menee nyt hiukan OT, mutta mulla oli outo himo venäläisiin miehiin. siis oikeesti ihan hävettää miten tuossa nuorempana tulikin sählättyä jos jonkinlaisen iigorin kanssa.. etenkin tykkäsin kun ne sängyssä puhui jotain venäjäksi ( en kyllä sanaakaan ymmärtänyt, vaikka oisvat lehmäksi haukkuneet, mutta ei haitannu.. ) . jälkeenpäin miettiny, et mikähän tuokin vaihe oli.
Kuulostipas hauskalta... Mutta joo, mullakin oli joskus aikaa sitten sellainen käsittämätön fantasia oikein isomahaisesta äijästä :xmas: Näin jälkeenpäin en käsitä mistä tuo tuli ja onneksi oli ohimenevää...
Alkuperäinen kirjoittaja Riemurasia:no ekaks.. nuo venäläiset miehet vetoaa muhunki!! just se venäjän kieli, se on jotenki niin..![]()
ja sit toiseks... tytsi.. sulla on nyt viime päivinä kovasti ollu nuo koltiaiset mielessä... meinaako se alkaa mieli tekeen vähän...
![]()
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Alkuperäinen kirjoittaja Mun:veli on poliisi. Joteski te saatte tällä tavoin romantisoitua sitä sen duunia, mutta ikävä kyllä se arki poliisin työssä on aika karua. Teki niin tai näin, niin paskaa saavat kentällä niskaansa. Ja nykyaikana myös tosi paljon tekaistuja syytteitä, joita sitten usein oikeudessakin selvitellään.
No kato et oo tosissas :headwall: