V
V
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja V:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja V:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Kyllähän jokainen tietää, ettei se paino yksinään tule, suurin osa ei vaan itselleen sitä suostu tunnustamaan ja vetää herneen nenään jos joku sen ääneen sanoisi.
Ei tule ei, mutta minusta sillä asialla on suuri ero että puhuuko liikunnasta ja painonhallinnasta vai alkaako huomautella toisen läskeistä. Minun mielestäni se on todella moukkamaista.
Tuskin kukaan mistään muustakaan ulkonäöllisestä seikasta huomauttelemaan esim. onpas sulla iso rako hampaiden välissä, tekisit jotain sille. Tai kauhean ruma tuo iso luomi naamassasi, miksi et poistata sitä? jne.
Eiköhän ne lihavatkin ihan itse tiedä lihavuutensa ja syyn siihen. Mitä kenenkään ylipäätään tarvii toisen läskeistä välittää? Ei mua ainakaan kiinnosta.
Kuka tässä on kenenkään läskeistä huomautellut?
Ei tulis kuuloonkaan, tuntuis varmaan kyseisestä henkilöstä ihan kamalalle.Mut kai tästäkin yleisesti kirjottaa saa ketään sormella osoittelematta?![]()
Toki saa. Mutta lainaamastani tekstistä tuli esille että jos toisen läskeistä huomauttaisi vedettäisiin herne nenään. Ja miksi siitä ei saisi vetää hernettä nenään? Tämän asian käsittelinkin jo vastauksessani.
Hyvin monella ylipainoisella on tapana toitottaa sitä miten paino vaan mystisesti nousee eikä laske vaikka on jo joku kymmenes eri dieetti menossa jnejnejne, niin jos siihen menee toteamaan että yksinkertaisesti vaan pitäisi syödä vähemmän kuin kuluttaa, harrastaa enemmän liikuntaa niin johan sieltä posahtaa puolustuspuhe että eihän se nyt niin käy kun se lihominen on vaan niin mystinen ilmiö mille ei itse mitään mahda..
Juuri tätä tarkoitan...
No en tiedä montako ylipainoista tunnet ja moniko heistä sanoo noin. Itse tunnen moniakin ylipainoisia eikä kukaan heistä sano noin tai no ehkä yksi (joka on sokea omalle toiminnalleen eikä edes syö paljoa mutta aivan vääränlaista ruokaa...).
Henkilökohtaisella kokemuksella voin sanoa että ei se laihduttaminen todellakaan ole niin yksinkertaista että liikkuu ja syö vähän. Itse laihduin 3kk:n aikana 15kg pelkällä ruokavaliolla. Ja en todellakaan voinut lipsua YHTÄÄN. Kyllä toiset luonnostaan keröö enemmän kiloja niinkuin toiset pysyvät luonnostaan hoikkinakin.