Onko muita joiden maha ei kestä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Himskatti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Himskatti

Vieras
kahvia?! Ja miksi ei kestä?! Olen nyt kohta parisen viikkoa taistellut tämän mahani kanssa ja tullut siihen tulokseen, että johtuu kahvista. En ole kova juomaan kahvia, ehkä 1-3 kuppia per päivä, mutta nykyään joka kerta melkein heti kahvikupin jälkeen maha menee ihan sekaisin. :(

Mun maha ei kestä, enkä siks oo ikinä oikee juonu kahvia, enkä aio alottaakaan.
Mitä järkeä juoda, jos ei ees maha kestä ja kahvihan vaa tummentaa hampaita ja maistuuki iha paskalle... :D

Alkuperäinen kirjoittaja Yöks!;24617904:
Mitä järkeä juoda, jos ei ees maha kestä ja kahvihan vaa tummentaa hampaita ja maistuuki iha paskalle... :D

Heh, mulla on ainakin todella valkoiset hampaat ja tykkään kahvin mausta. Itse olen juonut kahvia yli vuoden verran ja nyt on tämä oireilu alkanut.. en ymmärrä miksi vasta nyt?!

Alkuperäinen kirjoittaja Yöks!;24617904:

kahvilla on paljon hyviä terveysvaikutuksia kohtuudella juotuna

Minulla ei kestä aamukahvia - menee maha ihan sekasi ja ruikulille :x
Mutta päiväkahvi kupposen kestää :)
Ennen join noin 3-4 kupillista päivässä, nykyään enää 1 kupillinen per päivä =)

Mää oon käsittäny että jos maha ei kestä kahvia ni se menee rikki kute mahahaava eli kamalat kivut, sekaisin menee kaikilla.. jos maha menee sekasin ni ei se musta ainaka käsitä kestävyyttä vaan että maha tekee työtä kun kahvi menee läpi..

Ei kestä ollenkaan. Ei tummaa, ei vaaleaa eikä mitään kikkailukahvejakaan.

Teetä tulee sitten juotua ja parempaahan se onkin, mutta isompina määrinä sekin sekoittaa mahan. Taitaa olla kofeiini ongelmana.

Yhteistyössä