mein likat sadepäivinä tykkää katella vanhoja ja uusia euroviisulähetyksiä ja olkkarin lattia muuttuu tanssilattiaksi =) osaavat kaikki esiintyjät ja laulajat suunnilleen ulkoa
moi, mitä kuuluu????Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri::wave: Minä minä
Hei kulta :heart:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:moi, mitä kuuluu????Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri::wave: Minä minä
menossa mnne??Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Hei kulta :heart:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:moi, mitä kuuluu????Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri::wave: Minä minä
Hyvää, just tulin töistä ja kohta taas menossa jahka saan haalittua perheeni kokoon
Mitäs sinne? Ei kai sadepäivä sentäs nyt??
Kaupoille lähinnä.Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:menossa mnne??Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Hei kulta :heart:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:moi, mitä kuuluu????Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri::wave: Minä minä
Hyvää, just tulin töistä ja kohta taas menossa jahka saan haalittua perheeni kokoon
ihan nätti oli päivän alku, mut nyt tunnin on satanut ihan kaatamalla.. s lähdössä joukkuevoikkaleirille, ja mun pitäis lukea viikonloppuna tenttiin...
En oikein pääse kirjottamaa |O |O |OAlkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Kaupoille lähinnä.Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:menossa mnne??Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Hei kulta :heart:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:moi, mitä kuuluu????Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri::wave: Minä minä
ihan nätti oli päivän alku, mut nyt tunnin on satanut ihan kaatamalla.. s lähdössä joukkuevoikkaleirille, ja mun pitäis lukea viikonloppuna tenttiin...
Ootas taas tökkii