onko muita 4:n pojan äitejä?

Levoton Strutsi

Aktiivinen jäsen
23.11.2006
4 891
0
36
Olis kiva saada kuulla miten muilla neljän pojan äideillä arki sujuu ja muutenkin =) Tuntuu että kaikilla muilla on sekä tyttöjä että poikia joten olis kiva kuulla onko muita joilla lapset ovat samaa sukupuolta :wave:

Meillä on viisi poikaa ja yksi. Tyttö 9v, pojat 6v, 4v, 4v, 3v, 1v.

Meillä arki sujuu ihan hyvin, vilinää riittää aamusta iltaan. Joskus lietsovat toisiaan riehumaan. Oikeastaan ihan kiva kun kaikki pojat ovat syntyneet perättäin, niin heistä on kaveriksi toisille ja yleensä mielenkiinnotkin ovat samansuuntaiset (autot, dinosaurukset, pyöräily, jääkiekkoilu) ja vaatteita voi kierrättää toisilleen.
6v poika käy esikoilua neljä tuntia päivässä 4 päivää viikossa. Nuorimmat ovat kanssani kotona ja viikottain käymme kerhossa ja perhekerhossa.
Kuopuksen ollessa 2v niin pojat menevät päiväkotiin tai pph:lle. :)

moi! minulla on vain kolme poikaa.iältään 9V,4V ja 1,5V. MUTTA,ja minun miehelläni on myös edellisestä liitosta 2 poikaa,tosin vanhempi just kävi jo armeijan ja nuorempi on 13V
poikia on MINUN mielestä 100 kertaa helpompi pitää järjestyksessä kuin tyttöjä ja pojista lähtee enemmän ääntä kun he leikkii keskenään.
tytöt on ihan liian momimutkaisia... tosaalta mä aina kaupassa katson haikeudella ihania tyttöjen vaatteita..kun vain sais ostaa.
meidän tai mun viestin loppuun on aina pakko kirjoittaa ett MINÄ JA POJAT

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.01.2007 klo 17:10 mutsi kirjoitti:
:attn: Mulla 4 poikaa ja nuorin tyttö ja hyvin on pärjätty!! =) 5v,4v,kohta3,1,8v ja tyttö 4kk

Hei! =)

Tuli sellaista mieleen että halusitteko viisi lasta vai yritittekö viidettä sen takia että voisitte saada tytön? =) En osaa nyt oikein muotoilla kysymystä, mutta toivottavasti ymmärrät mitä haen takaa ;)

Kun meillä on aika iso kysymysmerkki tuo viidennen lapsen yrittäminen kun kumpikin haluaisimme niin kovasti tyttöä mut jotenki en enää osaa uskoa että tyttö joskus saataisiin :/

Niin ja vielä sellainen että "teittekö" jotain eritavalla, siis yritittekö erityisesti tyttöä vai oliko sama vaikka olis syntynyt viides poika?
Tietysti lapsen terveys on ensisijalla, mutta jos mä voisin valita seuraavan lapsen sukupuolen niin haluaisin tytön. Sit olis meidän lapsiluku täysi, tosin se saattaa olla sitä jo nyt :whistle: kuitenki on vaan 50/50 mahdollisuus saada se tyttö....

Meillä ei neljää poikaa vaan viis =) 11v, 9v, 1v 2kk ja kaksospojat 4kk. Vilinää riittää. Isot pojat pelaavat futista ja sählyä eli treeneihin ja peleihin ajetaan lähes kaikki illat. Sitten siinä välissä vaihdellaan vaippoja yms. Keskimmäinen on kävelly vasta vajaan kuukauden eli vielä joutuu melko paljon kantamaan sitäkin.

Olishan tyttö tietysti ihana mutta toisaalta on niin paljon selkeempää kaikkien vaatteiden ja lelujen yms. kanssa kun on kaikki poikia.

Oon kans huomannu että yleensä on sekä tyttöjä että poikia mutta mulle on syntynyt neljä ihanaa poikaa!

7v 6v 2v ja 5kk on iät heillä tällähetkellä.

Villiä menoa on välillä mutta kyllä tämä tästä... :heart: =)

Yhteistyössä