Onko muistakin sairaaloista poistettu se istumarenkaan käyttö?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "huoh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kotkassa ainakin oli 3 kuukautta sitten niitä renkaita, mutta olen kuullut, että niiden käyttöä ei suositella, sillä ne ei ole hyväksi jos on tikit alapäässä, aiheuttaa liikaa painetta haavaan ja tikkeihin.

Itse en sitä käyttänyt, ei siinä minusta ollut hyvä istua.

Mies kävi ostaa kottikärryn sisäkumin, se on saman kokoinen ja auttoi.

Mistä tulikin mieleen, et pitää varulta käydä etsii se, rv 37 tullut täyteen, jos taas räjähtää yhtä pahasti niin kotona pystyy sit viimestää hetkittäin istumaan :/

Tää saattaa olla ihan tyhmä kommentti, koska en ole vielä ikinä synnyttänyt enkä tiedä millainen se tilanne sitten mahdollisen tikkauksen jälkeen on.

Mutta nyt mulla on rv 36, ja kohtu painaa jotenkin alapään laskimoita. Häpyhuulissa on aika lailla turvotusta ja jomotusta. (varmaan olisi suonikohjujakin jos tarkemmin tiirailisin) Muuten nuo oireet pysyvät suunnilleen siedettävinä, mutta kun istahdan vessanpöntölle, oikein tunnen miten se turvotus ja kivistys tulvahtaa toiseen potenssiin. Siksi asioin vessassa niin nopeasti kuin voin. Rengastyynylle en istuisi tällä hetkellä mistään hinnasta. Mutta katsotaan synnytyksen jälkeen uudestaan.

[QUOTE="auts";23025472]En mä todellakaan pystynyt istumaan synnytyksen jälkeen millekään kovalle alustalle. Tosin en mä istunut pahemmin millekään muullekaan alustalle, vieraiden käydessä kahvillakin meillä seisoin tai makasin koko ajan.[/QUOTE]

En minäkään pystynyt, ja kehoitettiinkin välttämään istumista ainakin vuorokauden ajan. Makuultaan tai seisaltaan tuli sairaalassa oltua.

SeKSissä oli niitä ainakin vielä keväällä, mut mulle sanottiin et parempi kun et ees yritä istua pariin päivään.. :p
Ja vaikka kottarin sisäkumi oli kotona, niin kyllä kieltämättä oli parempi istua vähän kovemmalla ja röhnöttää pelkästää toisen kankun päällä..

Onneksi mulla on ihan oma rengas kotona! Olen saanut sen äidiltäni ja sitä on käyttänyt myös isäni (ei synnytyksen vaan peräpukamaleikkauksen jälkeen). 2 vee sitten käytin omaani kun eivät antaneet sairaalasta, kuulemma ei tee hyvää synnyttäneelle alapäälle. Imettääkään ei olisi saanu kuin makuullaan. Ei edes ohjattu miten istualleen imetetään ja esikoisen tuolloin sain. Mutta itse asiaan renkaasta mitään haittaa alapäälle ollut, oon tälläkin hetkellä sieltä jopa tiukempi kuin ennen synnytystä enkä oo ees treenannu ku sillon tällön.

[QUOTE="huoh";23026931]Tuli vaan muuten mieleeni, että muakin kiellettiin istumasta koko rinkulalle. Mut mulla olikin varmaan yhteensä 200 tikkiä, alapää piti muovata kokonaan uudelleen.[/QUOTE]

Herranjumala! Mitä tapahtui??

[QUOTE="eee";23027125]Herranjumala! Mitä tapahtui??[/QUOTE]

Isopäinen kersa puski läpi ahtaasta kanavasta, emättimeni ei ole niin kovin joustava. : /
Näkisittepä vatsanahkani, geenit, geenit!

[QUOTE="huoh";23027158]Isopäinen kersa puski läpi ahtaasta kanavasta, emättimeni ei ole niin kovin joustava. : /
Näkisittepä vatsanahkani, geenit, geenit![/QUOTE]

Auts :/ Miksiköhän ei päädytty sektioon...?

Yhteistyössä