Kun mä asioin tuolla 'kirkonkylän' postissa elikkäs Itellassa, niin virkailijat tuputtavat aina ostamaan jotain oheistuotteita. Siis oikein tyrkytetään että 'katsopas, kun meille on tullut nyt tämmöisiä uusia joulu/pääsiäis/ystävänpäivä kortteja (ja niitä sitten oikein esitellään kädestä pitäen), on suklaalevyä mitä on niiiin kiva lähettää jollekin tuttavalle, marimekon mukeja, kiroilevan siilin tuotteita yms.
Ja katsopas, tässä olis nyt näin ihania ystävänpäivämerkkejäkin!! Tapaatko lähettää ystävillesi kortteja?
Tälläkin viikolla olen käynyt postissa 3 kertaa ja joka kerran saanut kuulla esitelmän niiiiin ihanista ystävänpäivämerkeistä.
|O Ahistaa.
Taidan siirtyä ihan tuon asiamiespostin asiakkaaksi- siellä saa sentäs hoidettua asiansa ilman mitään myyntipuheita.
Ja katsopas, tässä olis nyt näin ihania ystävänpäivämerkkejäkin!! Tapaatko lähettää ystävillesi kortteja?
Tälläkin viikolla olen käynyt postissa 3 kertaa ja joka kerran saanut kuulla esitelmän niiiiin ihanista ystävänpäivämerkeistä.
|O Ahistaa.
Taidan siirtyä ihan tuon asiamiespostin asiakkaaksi- siellä saa sentäs hoidettua asiansa ilman mitään myyntipuheita.