Onko muille tullut polviongelmia tähystyksen jälkeen??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyllästynyt polveen!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kyllästynyt polveen!

Vieras
Mulla on tähystetty polvi n.2-vuotta sitten. Siellä näkyi että eturistiside on osittain revennyt, eivät tehneet sille mitään.
Ennen tähystystä pystyi olemaan kyykyssä ja polvilleen ja pystyi juoksemaan, mut jo 2-vuoden ajan on ollut sillein ettei pysty! Eilen käveltiin kauppaan, jonne on ehkä n.2km, iso alamäki loppupäässä matkaa, siinä vaiheessa alkoi polvi taas temppuilla ja varsinkii takas tullessa lukkiutu vähän väliä, eli piti pysähtyä vähän väliä ku koski polveen. Kaupan jälkeen kävin saunassa, heti siinä polven alaosassa oli hirmu iso pallo, liekö taas nestettä kertynyt, kuten tehny vähän ajan sisällä todella usein! Ja viime yö oli taas sillein että piti miettiä miten päin voi nukkua, että polveen koskis mahdollisimman vähän.

Lääkäri, jonka luona kävin 1,5-vuoden ajan, ei ottanut kantaa siihen että onko polvessa se, joka tähystyksessä näkyi, vaiko ei. (tähystyksessä siis näkyi se osittainen acl-vamma, mut tähystyksen jälkeen otetuissa magneettikuvissa ei näkynyt, eka lääkäri sanoi että ei ole mitään vammaa siellä, tää toinen lääkäri, jonka luona kävin monesti, sanoi ettei SUOSTU ottamaan kantaa asiaan, koska ei ollut tähystyksessä mukana.) Enpä ole ennen kuullutkaan, että fysiatri olis tähystyksessä mukana ollut... Viime kesänä kävin fysioterapeutin luona, ni se sanoi, että pitäshän sen fysiatrin se kertoo että onko siinä se vamma vai ei. Että aika erikoista ku tollein sanoo.

Joulukuussa kävin fysiatrilla viimeks, sanoi että pyydä soittoaikaa, jos se on vielä kipeä. Kokoajan pienemmästäkin rasituksesta turpoilee polvi ja on taas kipeä jatkuvasti. En mä sille silti soita, ahistaa käyä lääkärin luona, joka ei vastaa kysymyksiin! Ihan ekalla kerrallakin kiinnitti huomiota ihan eri asiaan kuin polvi, sellaseen joka ei sille kuulu, mut kuitenkii sellanen asia, että polven kunto siihen vaikuttaa. Ai niin, mut eihän polvessa -mitään- vammaa ole, oireet viittaa eturistisiteen repeämään ja ku kävin sellases ns.kioskissa fysioterapeutin luona 2 kertaa, ni molemmilla kerroilla eri fysioterapeutti sano että veikkaan siinä olevan nivelkierukkavamma. (ihan eka lääkäri veikkas samaa ja siinä käsityksessä kaikki oli siihen tähystykseen asti.)

Eilen oli sellanen juttu että oli pakko olla lattialla kyykyssä, hirvee tuskanhiki tuli vaikka olin enempi terveen jalan päällä..

Tuntuu, että polvi on pilannut mun elämän. Polvi ku vaikuttaa myös koulujuttuihin, on 2 ammattia, jotka kiinnostais, mut niihinkii polvi on esteenä...