Onko muille käynyt näin ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Motha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Motha

Aktiivinen jäsen
15.12.2004
3 181
0
36
Jokin aika sitten mulla katkesi välit erääseen tuttavaan. Nyt yllättäen huomasin ettei meidän yhteiset tutut tervehdi mua ellen tervehdi heitä ensin ja näiden lapset eivät edes moikkaa mua :o . Eli tämä tuttava on mustamaalannut mut yhteisille tutuille ja nämä ovat ilmeisesti uskoneet kaiken. Muiden kanssa mulla ei koskaan ole ollut mitään ongelmia.
Eli kun riitaannut yhden kanssa niin samalla menee monta muutakin ihmistä ?????? Ei jummarra !

mulla kävi vähän jotenkin noin kun exästä erosin , ex anoppi maalasi piruja seinälle, siitä kaikki lähti, ja toiset uskoi kuin kuuta nousevaa, ihmiset lakkas tervehtimästä ym

Alkuperäinen kirjoittaja Namelli:
Jokin aika sitten mulla katkesi välit erääseen tuttavaan. Nyt yllättäen huomasin ettei meidän yhteiset tutut tervehdi mua ellen tervehdi heitä ensin ja näiden lapset eivät edes moikkaa mua :o . Eli tämä tuttava on mustamaalannut mut yhteisille tutuille ja nämä ovat ilmeisesti uskoneet kaiken. Muiden kanssa mulla ei koskaan ole ollut mitään ongelmia.
Eli kun riitaannut yhden kanssa niin samalla menee monta muutakin ihmistä ?????? Ei jummarra !

Mie antaisin tuommosten olla, jos uskovat sitä mustamaalaajaa. Kaikki eivät aina huomaa, että asioissa on yleensä kaksi puolta. Herkästi ovat alkaneet tuomitsemaan, koska eihän tuo teidän kahden ihmisen välinen riita edes heitä koske mitenkään.

Alkuperäinen kirjoittaja Syrän:

Mie antaisin tuommosten olla, jos uskovat sitä mustamaalaajaa. Kaikki eivät aina huomaa, että asioissa on yleensä kaksi puolta.

Niin mä oon tähän saakka antanut olla mutta mietityttää vaan miksi joku saa muut noin puolelleen ja mua vastaan .

Toisaalta jokainen tilanne on aivan omansa, että ei voi täysin tietää mitä tekis tommosessa tilanteessa, jos kohdalle sattuis. Onhan se myös siitäkin kiinni, että jaksaako lähteä siinä elämäntilanteessa selvittämään tuommosta asia vyyhteä.

Toisaalta jokainen tilanne on aivan omansa, että ei voi täysin tietää mitä tekis tommosessa tilanteessa, jos kohdalle sattuis. Onhan se myös siitäkin kiinni, että jaksaako lähteä siinä elämäntilanteessa selvittämään tuommosta asia vyyhteä.

Eikä aina selvittäminen ole edes vaivan arvoista . Ehkä nää yhteiset tuttavat vaan selkeästi valitsivat kumman puolella ovat.
Ihmiset ovat joskus hassuja. Mitä enemmän opin tuntemaan ihmisluonnetta sitä enemmän viihdyn omissa oloissani :/

Eikä aina selvittäminen ole edes vaivan arvoista . Ehkä nää yhteiset tuttavat vaan selkeästi valitsivat kumman puolella ovat.
Ihmiset ovat joskus hassuja. Mitä enemmän opin tuntemaan ihmisluonnetta sitä enemmän viihdyn omissa oloissani :/

Kyllä nuo ihmissuhdeasiat on välillä aika rasittavia. Kun on esim. "ystäviä" ja sitten niiden "ystävien" yhteisiä tuttavia, sekä näissä ihmisissä sattuu olemaan kaikenlaisia toisten asioihin puuttujia, juoruajia ja asioiden sotkijoita. Siinä menee sitten useasti monenkin välit... Saikohan tästä mun sepostuksesta edes selvää....
:headwall:

Yhteistyössä