Onko muille Joulun "loppuminen" helpotus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Sirkkeli";25299289]Joo, mutta ahistaa jo uus vuos.[/QUOTE]

Uutena vuotena mennään tytön luo keskelle ei mitään. Tämä sen takia, että miehen koira pelkää raketteja ja kaikkia pommeja.

[QUOTE="hih";25299379]Juu, suurin hässäkkä ja mässäily takana ! Kinkku tökki jo eilen niin paljon, että pistin loput suosiolla pakkaseen.[/QUOTE]

Mä laitoin eilen lasten mukaan kinkkua.
Kohta maistuu jo makkarakeittokin makoisalta :)

[QUOTE="aloittaja";25299384]Mä laitoin eilen lasten mukaan kinkkua.
Kohta maistuu jo makkarakeittokin makoisalta :)[/QUOTE]

Mä lupasin laittaa tänään ruuaksi spakettia ja jauheliha kastiketta :) Itse alan laittaa joulu jo ensimmäisenä adventtina ja näin tapaninpäivänä tuntuu siltä, että tekis mieli siivota kaikki joulujutut pois. Maltan kuitenkin uuden vuoden aattoon ja sitten joulu lähtee meiltä en todellakaan jaksa odottaa loppiaiseen asti. :D

mua ahdistaa lokakuussa sen tulo, ja risoo vielä maaliskuussa kun oli niin rankkaa. Liikaa ikäviä tunnelmia ollu jouluna muutamana. Meillä vietetään karhujoulua nykyisin, ja otetaan löhöilyn kannalta koko homma. Ilman sukulaisia.

Silti ne halvatun tonttu-ukot hyppii silmissä ja joululaulut soi päässä.

[QUOTE="vieras";25299288]Joulupöperöt syöty, astiat tiskattu ja sotkut siivottu. Nyt on hyvä vaan olla.[/QUOTE]

Nyt on hyvä vaan olla? Meillä oleskellaan koko joulu, ei tehdä mitään, kaikki tehty ennen joulua valmiiksi. Jouluksi meillä siivotaan ihan normaalisti, kuten joka viikko. Astiat tiskaa kone, ruoka laitetaan ihan kuten vuoden jokaisena muunakin päivänä, tosin vähän hienommin.

Joulun aika loppuu kuitenkin vasta loppiaisena, joten onhan tässä vielä 1,5vkoa aikaa =)

Tavallaan on, vaikka meillä kyllä joulukuusi on yli uuden vuoden.
Jouluruokaakin on vielä jääkaapissa, mutta tänään se varmaankin tulee loppuun syötyä.
Rosollia tuli kyllä ostettua liikaa, yks avaamaton rasia vielä, mutta mä syön sitä uutena vuotena; tykkään siitä.

On se oikeastaan helpotus. Mutta ennen kaikkea sen vuoksi, että lomaa on meillä kaikilla vielä melkein kaksi viikkoa, eikä olla menossa minnekään. Saa olla ihan rauhassa :) Kuusta ja koristeluita meillä ei ole ollutkaan, muutama joulukukka vain ja kynttilöitä poltettu. Jouluruoka "ajetaan alas" tänään.

kuukausikaupalla panostetaan jouluun. kun se tulee ollaan ähkynä monta päivää. ja minä ainakin nukuin kylässä vanhemmillakin päivällä. mutta tämä on tärkeää että kerran vuodessa voi levätä
ihan kiva lähteä huomenna alennnusmyynteihin

Yhteistyössä