onko muilla tylsää?

  • Viestiketjun aloittaja satu86
  • Ensimmäinen viesti
satu86
moi :wave:

Ja taas mulla on tylsää =/ likka on hiukan kipee (ripuli) koko ajan saa olla vaippaa vaihtamassa. Kurjaa kuunnella sen itkua ku siihen sattuu välillä tosi paljon. Kurjalla en sitten tarkoita ettenkö jaksaisi kuunnella vaan tekee niin pahaa tytön puolesta :(

Lääkärissä käytin, piti hakea apteekista osmosalia, hyvin on juonut sitä, mut viel pitäis yli puol litraa sitä antaa. Toivottavasti helpottaa tämän päivän aikana, muuten joudumme huomenna labraan testeihin :x sitä en tahdo!

Likka just nukkumassa. aamulla nukkui jo yhdet päikkärit mut oli pakko laittaa uudestaan kun on yöt nukkunu niin huonosti ja tämä on nyt kolmas päivä ku ripulia on. Tais nukahtaa jo. puol tuntia se tuolla itki ja huuti, välillä kävin ottamassa syliin ja laitoin takaisin sänkyyn. Taitaa masu olla kipee :|

Täytyy piristää itseäni tällä videolla, näytetään nyt muillekkin :D

http://kuvake.net/user/-satus-?image_id=2698394&folder_id=284885

mites muiden päivä on mennyt?

 
No voi sun tyttöö :hug:

Mä kävin aamulla kummitätini luona, jolla on menny hermot koiranpennun kanssa. Se on ollut heillä kuukauden ja huutaa vaan...se uskoo mun kummisetää, joka on viikot reissutöissä! meillä on 11,5v koira jolla on kans ihme käytöshäiriöitä (ulkokoira pelkästään nykyään, paitsi ukkoset ja kovimmat pakkaset viettää sisällä, muttei asuintiloissa, en enää haluu sitä sisälle saakka) Niin voin ymmärtää että ei oo kivaa kun toinen vaan haukkuu ja häiritsee yöuntakin...meillä toisinaan on sitäkin vaikkei oo pakkanen, on lenkkeillyt, syönyt jne...
Sinänsä virkee ja terve koira! Ja kyllä tarkenee ulkona, onkin ollut jos ei "valita"
Sit tultiin kotiin, tyttö nukku pari tuntii, mä kyllästin meidän huvimajaa...
Mökin ja rantasaunan (mökki valmis jussina 2007, rantasauna jää katto päällä odottaa ens kevättä) oon kyllästänyt!
Mulla on juuri hartiat jne jumissa, eikä oisin unta tuu. tyttö valvotti toissa yön, hampaiden tulo varmaan :ashamed:
Pitäs laittaa toisille unille, pojat tulee ja menee, isäntä lähtee tänään mökille, on huomenna vapaalla.
Mun pitää viedä penskat huomen illalla Ari koivusen konserttiin (ilmanen, kello 20) Ja sen jälkeen varmaan ajella sinne möksälle, eihän se kovin myöhä vielä oo.
En oo Satu, näyttäny liskoo pojalle, kerroin että mulla on...se jo sitä haaveili ittelleen, mutta on koulutohinassa&kavereiden kanssa ollessaan unohtanut koko jutun...
Ja kyllä oikeestaan on tylsääki...
 
satu86
sinulla on ollut puuhaa :D minä yritän vain viihdyttää tyttöä kun on niin kiukkuinen. ruoka just hellalla, kohta pitäis se tytölle syöttää.. heräs puol tuntia sitten. ei tainnu unet auttaa :/ mies vielä töissä, ja entistä tylsempää. saa nähdä milloin se kotiutuu, tuskin kovin aikaisin :( aina niin pitkiä päiviä sillä. vois ettiä muita töitä kuin nuita rekkahommia!

mut nyt syömään :)
 
Ja kaksi päivää tein kunnon siivousta talossa...
Kyllä se tuo tykköki roikkuu välillä kiinni minussa ja ulos on mentävä salaa, kun suuttuu niin vietävästi :| se ei oikein sulata muita ihmisiä, edes isäänsä :(
Onneks nukahti, se kun ei yksillä jaksa ;)
 
satu86
nyt on parempi päivä toistaiseksi. Tytöllä ei enää ripulia :) (koputtaa puuta)
herättiin kahdeksan aikaa, syötiin aamupalaksi muroja, tai siis vain tyttö söi.
Nyt pitäis keksiä tekemistä ku ulkonakaan ei ole kovin hyvä keli. sisällä pitäis istua ja keksiä jotain kehittävää. meinasin että siivoaisin tuon tytön kanssa, osaa jo kerätä omat lelut vaikka ikää on vasta vaja puolitoista vuotta.

Mies tulee kotiin taas niin pirun myöhään ja kavereilla on koulua niin eivät voi tulla seuraksi, ei edes koulun jälkeen :(

onneksi on v-loppu tulossa, sen voimin jaksaan iltaan asti :D kello on vasta 9:10 ja pitkä aika ennenkuin likka menee nukkuu. tosin on kiva kun se on hiukan seurana mut silläkin näyttää olevan tekemisen puutetta :D ostettiin sille muutama päivä sitten puuha-pete elokuva, vois sen laittaa pyörii ja kattoo että ymmärtääkö se sen päälle mitään.. Ette ikinä arvaa kuinka monta dvd leffaa neidillä on?? 43 kpl ja nuin pieni viel :LOL: äiti on hiukan haalinu niitä :whistle: eipä tarvii myöhemmin niitä ostella. on valmiina!!

huoh, no jos myö nyt ruettaisiin siivoamaan, että mä sitten rakastan siivoamista :heart: ja ihan oikeasti!

Muokkaampa sit tätä. klo on nyt 10:26
katsotaan tyttären kanssa puuha-pete elokuvaa, syötiin hiukan sipsejä ja dippiä. Nyt neitoa ei kiinnosta tuo leffa enempää, laitoin sipsit pois :LOL: kyl se niin kauan kiinnosti kun sipsipussi oli lähettyvillä.. :D
 
Minä alan olla kyllästynyt tähän kotonaoloon. Onneksi (mutta myös valitettavasti) syyskuun alusta alkaa hoito. Pojalla on ikää 13 kk ja hän on välillä niin syötävän suloinen, mutta välillä alkaa oma tahto pilkistää. Tavarat ovat alkaneet lentää ja koko ajan pitäisi keksiä ohjelmaa. Lisäksi mieheni on poikkeuksellisesti työpäivän päätteeksi opiskelemassa ja tulee kotiin vasta kun olen nukuttamassa poikaa yöunille.

Nyt kun on kaksi viikkoa ollut pojan kanssa käytännössä kaksin, niin alan olla korviani myöten täynnä tätä hommaa. Täällä siis äidillä on tylsää ja se heijastuu väistämättä myös pojan mielialaan. Onneksi loppu jo häämöttää niin miehen kurssilla kuin kotonaololla.
 
satu86
mulla on ihan sama että olen suurinpiirtein melkein joka päivä aamusta iltaan tytön kanssa kahdestaan. kyllä tässä hiukan hermot kireällä ja ideat hukassa. tuollainen pieni ku ei osaa viel kunnolla leikkiä.

täytyy vaan toivoo että minun mies löytäisi paremman työpaikan niin olisi sillä meillekin välillä aikaa!
 
Täytyy sanoa, että kun menin töihin(poika 1,6 vuotta) ei ole tylsyydestä ollut tietoakaan. Opettajan olin koko kesän pojan kanssa kaksin, ja taas tajusin sen että minua ei ole luotu kotiäidiksi. On mukavaa olla taas töihen parissa ja sitä energiaa riittää omalle lapselle ihan eri tavalla, kuin silloin kun olin koko ajan kotona. Näin meillä.
 

Yhteistyössä