onko muilla silleen että jos nauraa liikaa niin pissaa housuun?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
mulla oli jo lapsena lörppö pilde ja kun nauroin tosi paljon niin pissasin housuun. sitä tapahtui tosi usein ja kun pissa alkaa valua kuin sitä ei saa lopetettua.
sama on jatkunut aikuisena. edelleen jos nauran liian paljon niin pääsee pissat. todella häiritsevää. olen yrittänyt treenata pildelihaksia mutta joko en osaa tai se ei toimi.
t. se mamma ketä ei saa naurattaa
 
vierailija
Ööh, lääkäriin vttu ois ehkä todellakin aiheellista mennä??!!!! Miten sua ei viety sinne jo lapsena tai teininä viimeistään??? Ei ole todellakaan normaalia, mee lääkäriin.
 
mulla oli jo lapsena lörppö pilde ja kun nauroin tosi paljon niin pissasin housuun. sitä tapahtui tosi usein ja kun pissa alkaa valua kuin sitä ei saa lopetettua.
sama on jatkunut aikuisena. edelleen jos nauran liian paljon niin pääsee pissat. todella häiritsevää. olen yrittänyt treenata pildelihaksia mutta joko en osaa tai se ei toimi.
t. se mamma ketä ei saa naurattaa
Kannattaa valita vakavaa seuraa?

 
Siis joo, jos oikeasti nauran pitkään ja hartaasi. Tapahtuu tyyliin kerran viidessä vuodessa.


Mut sit toinen paha on flunssa -tai siis ystä- jok pitkittyy. Ku on kaksi viikkoa köhinyt ja köhinyt ja köhinyt alkaa väkisinkin lirahdella. Niin yllä- kuin alapästä.

Kiva sit olla jossain liikennevaloissa ratissa ku köhäkohtaus ei vaan lopu ja vesi valuu silmistä, mitään ei oikeastaan näe ja tietää että side on jo märkänä.


Ni ja mulla ei kyllä normaalisti lirahtele. Liika vaan on liikaa.
 

Yhteistyössä