Hö, tuopin nostelemisesta tietty! :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:Mulla oli aina käsivarret ihan sika kipeät. Enkä tajua mistä se on voinu johtua. Baarissa tosin käyny viimeksi viime kesänä!
joo,käsivarret kanssa ihan kipeet :kieh: Oiskoos tanssimisesta...tai jostain,kumma juttu.Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:Mulla oli aina käsivarret ihan sika kipeät. Enkä tajua mistä se on voinu johtua. Baarissa tosin käyny viimeksi viime kesänä!
Se tästä nyt vielä puuttuis että ois takapuoli kipeäAlkuperäinen kirjoittaja Viears:Mulla tulee perse kipeäksi. en ole vissiin tottunut istumaan
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:naurettua tuli kyllä ihan älyttömästi
me kaverin kanssa käveltiin aamuyöstä kotiin,oltiin pizzat ostettu ja ne laatikot tippu ihan koko ajan maahan ja me räkätettiin sitä joka kerta ihan hulluna kun ne läsähti
Kaverin mies oli kysynyt että miten sä sait tän pizzan tänne laatikkoon nurinperin
joo ihan sama juttu,aika jännää...iho on ihan kosketusarkaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:naurettua tuli kyllä ihan älyttömästi
me kaverin kanssa käveltiin aamuyöstä kotiin,oltiin pizzat ostettu ja ne laatikot tippu ihan koko ajan maahan ja me räkätettiin sitä joka kerta ihan hulluna kun ne läsähti
Kaverin mies oli kysynyt että miten sä sait tän pizzan tänne laatikkoon nurinperin
mäkin huomannut että yläkroppa,etenkin niska-hartia alue on ihan käsittämättömän hellänä seuraavana päivänä
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Ei oo, mut jossain vaiheessa mul oli hampaat aina kipeät darrassa