Onko muilla ollut tälläistä, kyse on parisuhteesta

  • Viestiketjun aloittaja nyt harmaana...
  • Ensimmäinen viesti
nyt harmaana...
Mies ilmoitti että hän ihmettelee kun hänellä ei tunne mua kohtaa tällä hetkellä mitään. Taustaa sen verran että lähes 4vuotta olemme elelleet niin että minä kotimaassa ja mies maailmalla töissä. Olemme sännöllisen epäsäännöllisesti tultu miehen luo lomaileen kyllä. Mutta tämä on hänellekin ihan ihme juttu kun ei olisi uskonut tälläistä. Ei kuitenkaa mitää eroa tahdo eikä sitä että lähden lasten kanssa takaisin kotimaahan.
Ymmärrän kyllä että suuret muutokset on hänellä edessä koska palaa kotimaahan lähiaikoina pysyvästi ja jättää tämän maan.

Mutta jos jollai on näin käynyt niin vieläkö tästä noustaan?Vieläkö teillä se osapuoli joka ei ollut tuntenut toista kohtaan niin tunteet on tullut takaisin.

minä olen omalla tavallaa järkyttynyt ja kauhuissani että mitä tästä tuleekaa...ja tietenkin syytän itseäni mutta kuulemma minussa ei ole vikaa ei todellakaan.
 
miia
ei ole omalla kohdalla käynyt, mutta uskoisin että asia tulee muuttumaan kun mies itsekin ihmeissään ja keskustelee asiasta. yhteistä rauhallista aikaa niin eiköhän kipinä taas syty ;)
 
nyt harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja nyt meni ohi:
Siis minne kotimaahan mies palaa? onko hän ulkomaalainen ja sinä suomalainen?

kummatkin iha suomalaisia mutta mies ollut maailmalla työkomennuksessa. Se nyt ei niin oleellinen asia ole kuin se että vieläkö tässä parisuhteen saa ennalleen.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja nyt harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja nyt meni ohi:
Siis minne kotimaahan mies palaa? onko hän ulkomaalainen ja sinä suomalainen?

kummatkin iha suomalaisia mutta mies ollut maailmalla työkomennuksessa. Se nyt ei niin oleellinen asia ole kuin se että vieläkö tässä parisuhteen saa ennalleen.
Sikäli oleellinen, et jos on kovin erilaisista kulttuureista lähtöisin pari, niin toki se vaikuttaa moneen asiaan.
 

Yhteistyössä