onko muilla näin hurjaa painonnousua loppuraskaudessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Onnenetsijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Onnenetsijä

Jäsen
03.01.2013
147
0
16
ilman että mikään olisi kuitenkaan pielessä.

Mulla on tullut viikossa painoa yli 2 kiloa :O
Verenpaineet mulla on ollut koko ajan ok ja pissa puhdas. Nyt viime viikkoina on painonnousu ollut todella hurjaa. Neuvolassa ei olleet huolissaan koska kaikki arvot on ok ja mulla on selkeästi turvotusta.

Mä vaan pelkään että kehitän sisälläni jotain jättiläisvauvaa joka kasvaa kohisten |O

Odottaessani esikoista helteisenä kesänä ihan viime metreillä niin kyllä tuo paino nousi yhteen otteeseen jopa 1,5 kg 2 vrk sisään. Mutta paineet oli ok, ei proteiinia virtsassa. Turvotus voi olla mieletöntä. Oletko juonut tarpeeksi kofeiinittomia juomia? Myös luonnon diureetteja kuten ananasta ja mansikkaa voi kokeilla, jos helpottais.

Odottaessani esikoista helteisenä kesänä ihan viime metreillä niin kyllä tuo paino nousi yhteen otteeseen jopa 1,5 kg 2 vrk sisään. Mutta paineet oli ok, ei proteiinia virtsassa. Turvotus voi olla mieletöntä. Oletko juonut tarpeeksi kofeiinittomia juomia? Myös luonnon diureetteja kuten ananasta ja mansikkaa voi kokeilla, jos helpottais.

Oon juonut vettä kyllä. Täytyy varmaan kokeilla tuota ananasta. Ei siitä haittaa ainakaan ole :)
alan olla jo täynnä tätä raskautta :ashamed:

Mulla tuli esikoista oottaessa loppuraskaudessa todella paljon painoa. esim. rv 36+3 tuli 2,4kg. Ja siitä eteenpäinkin joka viikko 1,5kg.
Mulla tosin oli paineetkin korkeet, ja kaikki muutkin raskausmyrkytysoireet, paitsi pissa oli puhdas.

Yhteistyössä