Onko muilla lasten kanssa tällasia päiviä vai pitäskö huolestua? :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti

Vieras
oon nyt eilisestä asti suuttunu muksuille pienimmästäkin asiasta ja huudan ku leijona. En kestä yhtään ärsytystä ja annan kovia rangaistuksia ihan mitättömistä asioista. Kuten muksut (1,5v. ja 3.5v.) tappeli taas aamulla niin sanoin sitten että ulos ei tänään mennä, kokopäivä sisällä! Ei huvita mikään, ollaan varmaan yökkärit päällä loppupäivä tukat pystyssä. En haluis olla tällanen.. Ulkona paistaa aurinko ja naapurin muksut näyttää siellä jo juoksevan. Mulla huono omatunto ku nei huvita mennä ulos eikä tehdä mitään, muksut kärsii. Näitä päiviä tulee välillä ja sitten taas touhutaan normaaliin tapaan.

On eikä tarvitse huolestua, jos itse koet että vielä jaksat. Sulla on lapset ihanan kamalassa iässä ja nyt sitä äidin pinnaa koetellaan oikein urakalla. Tsemppiä!

nimim. kohtalotoveri, jolla vasta yksi uhmis ja toinen kapaloissaan ja silti tukka pystyssä :laugh:

Mulla ennen menkkoja oon ihan kun tulisilla hiilillä. Tämä uusi piirre tuli toisen synnytyksen jälkeen.. Sitten kun nämä ihanat "naisten päivät" alkaa niin olo on taas rento. Saattaa viikon olla pipo kireällä ennen kun alkaa.

No mutta eikö ulos meneminen juuri auttaisi, saisivat muksut temmeltää ja äiti vetää happea! Nyt vedätte päivävaatteet päälle ja painutte pihalle! Mä voin 101 prosentin varmuudella sanoa, että koneella roikkuminen ei tee sun päivästä yhtään parempaa. Huonoina päivinä ei kannata tulla plussalle ollenkaan!

Alkuperäinen kirjoittaja kipin kapin nyt:
No mutta eikö ulos meneminen juuri auttaisi, saisivat muksut temmeltää ja äiti vetää happea! Nyt vedätte päivävaatteet päälle ja painutte pihalle! Mä voin 101 prosentin varmuudella sanoa, että koneella roikkuminen ei tee sun päivästä yhtään parempaa. Huonoina päivinä ei kannata tulla plussalle ollenkaan!

samaa mieltä. kun mulla on pinna tiukilla niin menen ulos lasten kanssa, ei tartte kuin katsoa perään ja lapsilta jää turhat kitinät ja natinat kun on tekoa.

Hengitä syvään ja rauhallisesti...
Koita keksiä lapsille jotain mukavaa rauhallista puuhaa esim. muovailuvahoilla muovailu tai piirtäminen. Meillä 2v. saa leikkiä vesileikkejä vessan lavuaarissa, kun mulla alkaa hermot napsahtamaan. Toi ulkoilukielto on kyllä aika paha, kun meidän kaistapäät (ja minä myös) rauhotutaan hyvin ulkona, kun on tilaa olla ja meuhkata.

no tutulta kuulostaa! Itselläkin on päiviä, jolloin ei mikään huvita. Nytkin muksut on tapellu aamusta asti, joten tutin ne tv:n ääreen, jotta saan itse edes pienen hiljaisen hetken. Ulkonahan nuo kyllä viihtyy ja rauhoittuu ja tykkää olla, mutta kun itseä v'tuttaa, niin ei kiinnostaisi tehdä yhtään mitään!!

Okei.. mä meen ulos. varmaan liittyy jotenkin menkkoihin, mutta mulla jo lopuillaan. Ei kyllä tullu näitä oireita ennen menkkoja niinku yleensä. Kroppa varmaan sekasin!!! Kiitti teille ihanaiset :)

Kyllä meillä ainakin tuollaisia päiviä on. Lapset 3v ja 1v4kk ja välillä päivät yhtä huutoo ja tappelua. Vaikka kuinka aamulla päätän että nyt olen rauhallinen, niin sen vaan unohtaa kun se huuto ja mekastus alkaa. Mutta suosittelen silti sitä pihalle menoa. Pysyy huushollikin siistimpänä. Meillä ainakin nuo alkaa sotkemisen jos liikaa energiaa.

Yhteistyössä