Onko muilla hoikkuus jääny sinne sinkkuajalle? :/

sinkkuna oli helppo olla hoikka, ei ollu pakko tehä ruokaakaan jos ei halunnu. Oli helppo olla syömättä ku muut ei mussuttanu vieressä tai ostaneet jääkaappiin herkkuja... :ashamed:

Nyt oon miehen myötä lipsunu melkein kaikista ruokailutottumuksista mitä ennen oli. Mies tykkää "hyvästä ruuasta", ite söisin vaikka pelkkää makaroonia näin karkeasti sanottuna.
Olin tarkka siitä mitä söin, nyt lipsahtaa rasvaa enempi ruokaan ja keksiä suuhun.

Voih...Kökkö.

Kohtalotovereita jotka tahtois oppia taas hallitsemaan syömistä? :attn:

En nyt ihan niin hoikka ja luiseva enää ole, mutta en nyt ole onneksi ihan kauheasto levinnytkään.
Mun onnekseni ukolla on jonkinsortin liikunta-pakkomielle ja potkii muakin persiille tekemään edes jotakin (olen sen verran antanut periksi että teen vatsalihasjumppaa tällähetkellä ) etten vallan pääse levahtamaan vaikka Hyvästä ruoasta (ja herkuista!) tykkäänkin kovasti :p

Joo, paitsi kuopuksen vauva-aikana olin hoikempi kuin koskaan aikuiselämässäni... Oi niitä aikoja...
Sitten menin autokouluun ja pihaan tuli auto, jolla oli helppo lähteä ostamaan herkkuja kaupasta ja ei tarvinut enää kävellä joka paikkaan niin kuin ennen. Silloin tapahtui lihominen :headwall: :headwall:

No ootteko tyytyväisiä vähän pulskempina vai onko olo et "prskeles pakko tehä jotain ennenku peli on menetetty!" =)
Ite yritin olla välittämättä, mut ku mittari paukkuu jo 7kympin paremmalla puolella nii kai tässä ei auta jäädä ootteleen sitä satasta... Helkkari meinasin jo et tilaan Zumban :xmas:

meillä on menny lähinnä niinpäin että kun rahatilanne on helpottanu niin tulee syötyä paremmin... :ashamed: :whistle: ja tää kotona olo ei yhtään helpota asiaa :kieh: eikä se että lähikauppa löytyy kerhon vierestä, ja sinne kävelen lähis päivittäin :snotty:

vieras
Itse olen aina ollut hoikka. Esikoisen jälkeen jäi muutama ylimääräinen kilo, ja nyt kuopuksen jälkeen paino on tippunut tasaseen tahtiin, vaikka syön ihan hyvin. Kohta ollaan alipainon puolella=(

vieras
Samma här! Mulla osittain syynä on kyllä myös se, että mulle hoikkana pysyminen vaati kauheasti ponnistelua: piti koko ajan tarkkailla syömisiä ja liikkua paljon. Nyt en enää ole jaksanut "elää nälässä", enkä ehdi liikkumaan/jaksa liikkua samalla tavalla kuin sinkkuna.

Mutta en jaksa enää ottaa kauheeta stressiä asiasta. Yritän pikkuisen tiputella painoa, mutta en enää tähtää niihin sinkkuajan kiloihin.

Jenis
Ei ole. Mun elämäntavat ei ole kytköksissä siihen, asunko jonkun kanssa vai ei :D Rakastan hyvää ruokaa, mutta onneksi myös liikuntaa. Mies on löpsähtänyt yhteisten vuosien aikana jonkin verran, mutta ei kovin paljoa. En pitäisi itsestäni pulskana, enkä tilannetta siihen suuntaan päästä.

Yhteistyössä