Onko muilla 3-4-vuotiaat kovia kommentoimaan ihmisetn ulkonäköä yms.?

Tiitteräinen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
2 126
0
36
Meillä tuo tyttö 3v6kk kommentoi vähän kaikkea.
Maajussi Seppo on ihana, ja sen kuva piti leikata lehdestä pois.
Kaverilla on rumat hiukset kuulemma.
Kirpparilla näki todella meikatun naisen jolla oli hiukset tooosi tuuheat niin totesi, että hullu akka (onneksi niin ettei täti kuullut).
Pikkuveljensä pukeutumista kommentoi eikä saa muka esim. sellaista lasten karvalakki tyylistä lakkia laittaa päähän kun sitten sille kuulemma kaikki nauraa.

Oishan näitä :/ Joko 3-vuotiaat tosiaan on tuollaisia?

Olen yrittänyt nätisti kertoa että ei ole olemassa rumia ihmisiä ja että toisia ei saa haukkua jne.

Mutta veikkaanpa että en ole itse vielä 3 vuotiaana ollut sanomassa äidille että eläpä laita pikkuveljelle tuollaisia vaatteita.

En ainakaan muista että oisivat kommentoineet just tuohon tapaan... Poika joskus on kysynyt selvästi ulkomaalaisista että mistä maasta noi on kotoisin. Tai jonkun värikkäästä tukasta sanonut että samanlainen kuin Kanalla, sillä Juniorin juontajalla :) Tyttö kehui Linnan juhlista vain kauneimpia mekkoja, niistä mistä ei tykännyt ei sanonut mitään :D

Joo, ei ulkonäköä, vaan sitä mitä joku on suustaan päästellyt :kieh: :laugh: .....siinähän revit huumoria, kun metrin pätkä ilmoitaa bussissa kovalla äänellä, että s ......an p.......e h.......i :kieh: :saint: :whistle: ;) Mutta kun Isikin sanoi..... |O !

Alkuperäinen kirjoittaja hörhöilijä vaaka:
Onko tyttösi vaaka? *äidin kotivaatetusta ankaralla kädellä lapsena arvostellut*

Ei, kun kaksonen.

Siskoni kanssa kävi saunassa ja oli sanonut siskolle, että "sulla on ihan pienet lolloliisat, äitillä on paljon isommat".

Ja on ihan rakastunut naapurin mieheen joka on mukava 4kymppinen mies.
Tupperin kuvastossa oli vähän samannäköinen mies niin leikkasi kuvan pois ja otti yöksi viereensä.

Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
On. :whistle: "Kato äiti tuota leviää tätiä, jolla on nuo lätkänätissit, niin sillä on samanlainen samppoopullo, ku sulla!" :xmas:

mutta eikös se ole vain osoitus siitä, että lapsi on terävä-älyinen ja hyvä havainnoimaan. :whistle:

Aina olen pojalle puhunu että koskaan ei saa osottaa tai sanoo ulkoäöstä kun me kaikki ollaan erilaisia ja se on rikkaus. Onneks ei ole sanonutkaan koskaan. Tytöstä en tiedä mitä vielä suustaan päästää mutta toivottavasti pitää mölyt mahassaan.

Mein 4,5 v. saattaa tua kylällä kävellessä ihmetellä et ompas lyhyt täti?setä. Sit se vertailee isäänsä/äitiinsä meidän tuttuihin...kumpi on isompi/vanhempi/nopeempi juoksee jne. sä vai toi "naapurin raili".
Kerran se katto tv:tä ja huusi mua äkkiä kattoo...tuli joku ostos-tv:n laihdutuslaite mainos.. "sä voisit äiti ostaa tommosen ni saisit noi läskit pois..."

Alkuperäinen kirjoittaja tipi:
Mein 4,5 v. saattaa tua kylällä kävellessä ihmetellä et ompas lyhyt täti?setä. Sit se vertailee isäänsä/äitiinsä meidän tuttuihin...kumpi on isompi/vanhempi/nopeempi juoksee jne. sä vai toi "naapurin raili".
Kerran se katto tv:tä ja huusi mua äkkiä kattoo...tuli joku ostos-tv:n laihdutuslaite mainos.. "sä voisit äiti ostaa tommosen ni saisit noi läskit pois..."

hih, on muakin sanottu röllömahaks, tuo 3vee meinaan.

Yhteistyössä