onko muiden veljekset/sisarukset ihan eri maata??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 2x poikia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
2

2x poikia

Vieras
meidän pojilla ikä eroa 1v4kk mutta miten noi silti olla näöltään kuin yö ja päivä luonteeltaankin kyllä mutta tuo näkö..
onko muilla ihan eri pari sisarukset?? =) mä huomaan itsessäni/veljissä samoja piirteitä kasvojen muoto,leuka ym samoiten miehessä ja hänen sisaruksissaan

mutta nuo pojat

poika 4v poika 3v

synty 4,1kg synty 3,1kg
pitkä ja hoikka lyhyt ja pulloposkinen pallero
vihreät "normaalit silmät" siniset suuret silmät
normaali suu /huulet pusu huulet =)
kiharat käkkärä hiukset suorat hiukset

tässä näin äkkiseltään tulee mieleen ainut mikä näillä on samaa on hiusten väri vaaleat

Meillä nyt ei mitään valtavia eroja ulkonäössä. Toinen on kuitenkin ruskea silmäinen, toinen harmaa/sinisilmäinen.
Luonteessa sitten valtavat erot. Eskarissakin sanoivat, että ei uskoisi millään veljiksi. Ikäeroa on siis pojilla 1v 3kk. Vanhempi oli eskarissakin arka, mutta toisaalta kovis. Hankala tapaus monessa asiassa. Äidin perään roikkui usein. ym. Toisaalta herkkä luonteeltaan, mutta kuitenkin saa kauheita raivareita, jos ei asiat mene kuin haluaa.
Nuorempi on rauhallinen. Kuljeskelee eskarissa porukasta toiseen. On kiltti, ei paljon kiukuttelua ym.
Tällaisia olleet jo syntymästään asti. Toinen vilkas ja toinen rauhallinen kuin viilipytty. Ja jopa mahassa olivat erilaiset.

No meillä mie ja minun isoveli ollaan ko kaksoset (kuulema ) , ollaan tultu äitiimme, yhtä pahapäisiä luonteelta ja kiukkusia, mut huumorintaju onki sitte ihan omaa luokkaansa. Erona meissä on se että mie oon paljon rauhattomampi ja jatkuvasti sähläämässä jotaki :D Ulkonäöstä sanoisin että ollaan tummia ja molemmilla luonnonkiharat, urheilijoita, naamassa ei paljoakkaan samaa paitti silmät.

Minusta seuraava pikkusisko on tullu meän isään, vaaleampi ja lempeämpi, aina hymy korvasta korvaan ja rauhallinen tapaus kaikin puolin.
Nuorin sisarus on sitte samaa maata minun ja veljen kans mut ujompi. On siis tumma ja kiukkunen tapaus, mut suorat hiukset... Enemmän muistuttaa minua entä veljeä.

Veljen tyttäret on sitte yö ja päivä kans, toinen on veljen näkönen ja toinen veljen vaimon näkönen. Toinen järjestelmällinen ja rauhallinen, järkevä. Toinen hulivili joka ei paljoa järjestyksestä ja rauhasta välitä. :D

Yhteistyössä