Onko muiden ukot näin pässejä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hermot män
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hermot män

Vieras
Mä olen nyt viidettä päivää kipeänä (kuumetta, yskää ja muuta mukavaa). Mies meni nyt työpäivän jälkeen käväsemään äidillään. Kysyin sitten että kun hän on saanut hetken hengähtää, voisiko hän hoitaa sitten iltaruuan teon ja lasten syöttämiset että minäkin saan hengähtää ja vaikka torkahtaa kun tää sairastelu vie voimat.
Mitä saan vastaukseksi? "Tee itse ruokas ja hoida lasten syömiset. Kunhan pääsen kotiin, painun nukkumaan."
|O

Miksi siltä ei löydy yhtään sympatiaa mua kohtaan silloin harvoin kun minä sairastan? Kyllä silloin kun mies sairastaa, ukko ei nousekaan sängyn pohjalta ja kaikki on niin vaikeaa. |O

Aaaaaargh!

(Kylläpä taas helpotti kun sai marmattaa jonnekin. :D )

Miehesi äiti ei ole tietoinen tästä palstasta, siksi hän marmatti miehellesi, joka ei syystä tai toisesta enää jaksanu olla hyvällä tuulella sieltä äidiltään tultaessa ja painui suoraa päätä pehkuihin.

Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:
Ensi kerralla kun miehes on kipeä tms. niin lohkaise takaisin.. ihme äijä kieltämättä.

Jep, kun kerran makoilee saikulla kotona niin voi sitten hoitaa lapsetkin samalla. Keksit itsellesi paljon menoa niille päiville.

Jatkan vielä että normaalisti kyllä voi hoitaa lasten ruokailut yms, en vain tiedä miksi nyt pitää kiukutella kun tietää että voimani ovat rajalliset...

Mutta kyllä, varmasti muistan tämän sitten kun hän on itse kipeä!

Mikä tää kuvio on, että mies on aina vapaa juoksentelemaan ties missä? Mene sinä vaikka ystäväsi tai äitisi luokse lepäämään ja jätä ne muksun isän huollettaviksi.

Sano jottas muuttaa sinne äitikullan luokse... no.. valitettavasti monet naiset, en tiedä sinusta, passaavat ukkoaan liikaa ja sitten jos tarviis ite apua, niin ei takuulla tule.. eivät voi sietää, jotta se passauskone ei toimikaan... elämä pilalla..

Alkuperäinen kirjoittaja Mummeli:
Sano jottas muuttaa sinne äitikullan luokse... no.. valitettavasti monet naiset, en tiedä sinusta, passaavat ukkoaan liikaa ja sitten jos tarviis ite apua, niin ei takuulla tule.. eivät voi sietää, jotta se passauskone ei toimikaan... elämä pilalla..

En todellakaan passaa miestäni. Pyykit pesen hänen puolestaan, koska en luota hänen pyykinpesutaitoihin. :D
Mutta kokkaa ja siivoaa kyllä, pakottamattakin.

Välillä vain saa tälläisiä idiootti-kohtauksia vääriin aikoihin. :(

Itse olen just melko kipeenä.. työtön akka.. vaan eipä tarvii ressata millään, ukkeli huolehtii, kantaa puut, lämmittää uunit, ja vanha keiton tähe tuntuu olevan herkkua.. ja atrillit on keksitty.. kauppaan tuntui lähtevän, jotta riittä gefilusta kippeelle

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Jatkan vielä että normaalisti kyllä voi hoitaa lasten ruokailut yms, en vain tiedä miksi nyt pitää kiukutella kun tietää että voimani ovat rajalliset...

Mutta kyllä, varmasti muistan tämän sitten kun hän on itse kipeä!

jos sil on menny hermo sun "sairasteluun", jos sen mielestä et oikeasti ole niin kipeä kuin väität ja sitä on alkanu jo ärsyttään.

Yhteistyössä