Onko muiden mielestä "karppaajat" idiootteja?

  • Viestiketjun aloittaja ei-pöpi
  • Ensimmäinen viesti
ei-pöpi
siis hohhoijaa, miten aikuiset(????) ihmiset lähtee aina jonkun gurun perässä kaikkeen hilipalipippaniin mukaan?? Mikä siinä oikein on?
Koskahan tämä villitys nyt loppuu.. sitten kun tilalle tulee joku uusi?
 
-Jonttu-
KAIKKI ihmedieettien noudattajat on enemmän tai vähemmän idiootteja.

Maailman paras laihdutusohje: terveellinen ruoka + liikunta. Ja se, että kuluttaa sen minkä syö.
 
on ja ei
Mun mielestä kaikki äärimmäisyydet on hihhulointia. Ihminen on tarkoitettu sekasyöjäksi ja ravintoon kuuluu myös hiilihydraatit. Mutta jokaisen oma asia jos haluaa tehdä elämänsä vaikeaksi, mä en jättäis mistään hinnasta esim. leipää ja perunaa ruokavaliostani pois, ne on niin herkkua. Ja niitähän suomalaiset on ikiajat syöneet. Ja hoikka olen vaikka pullaa pupellankin:)
 
Zoe-F
Eikös tuo karppaus oo aikanaan kehitetty ruokavalioksi jonkin sairauden hoitoon?
Onko idioottimaista että sokeritautinen syö säännöllisesti ja välttää liian sokerisia ruokia??
 
Alkuperäinen kirjoittaja on ja ei:
Mun mielestä kaikki äärimmäisyydet on hihhulointia. Ihminen on tarkoitettu sekasyöjäksi ja ravintoon kuuluu myös hiilihydraatit. Mutta jokaisen oma asia jos haluaa tehdä elämänsä vaikeaksi, mä en jättäis mistään hinnasta esim. leipää ja perunaa ruokavaliostani pois, ne on niin herkkua. Ja niitähän suomalaiset on ikiajat syöneet. Ja hoikka olen vaikka pullaa pupellankin:)
Ikiajat? Ihmisen ravintoon kuuluu hiilarit, mutta ei välttämättä vilja missään muodossa. Eihän siitä ole kauaa kun ihminen vasta oppi viljelemään viljoja. Ihmisen kehityshistoriassa tuo on kuule lyhyt aika.


Itse en karppaa, sattuneista syistä.
 
kröhöm
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Alkuperäinen kirjoittaja on ja ei:
Mun mielestä kaikki äärimmäisyydet on hihhulointia. Ihminen on tarkoitettu sekasyöjäksi ja ravintoon kuuluu myös hiilihydraatit. Mutta jokaisen oma asia jos haluaa tehdä elämänsä vaikeaksi, mä en jättäis mistään hinnasta esim. leipää ja perunaa ruokavaliostani pois, ne on niin herkkua. Ja niitähän suomalaiset on ikiajat syöneet. Ja hoikka olen vaikka pullaa pupellankin:)
Ikiajat? Ihmisen ravintoon kuuluu hiilarit, mutta ei välttämättä vilja missään muodossa. Eihän siitä ole kauaa kun ihminen vasta oppi viljelemään viljoja. Ihmisen kehityshistoriassa tuo on kuule lyhyt aika.


Itse en karppaa, sattuneista syistä.
Jaa ettei ole kauaa kun alettiin viljoja viljelemään...sun aikakäsitys taitaa olla hiukan erilainen kuin mulla? Ei kai sitä nyt ihan kivikaudelle tarvi mennä...? Ja mikä vilja se peruna on?

 
mka
Ihmeellistä että karppaus aiheuttaa aina näin paljon negatiivista huomiota. Ja varsinkin ne on ekana huutamassa jotka siitä ei tiedä mitään.
Ei se ole mitään äärimmäisyyttä, vaan syödään mahdollisimman puhdasta ruokaa. Ei teollisesti valmistettua. Eikä puputeta tyhjiä hiilareita joista ei ole elimistölle muuta kuin haittaa.
Mitäs idioottimaista siinä on?
 
Karppis
Jos on idiootiimaista voida hyvin, syödä ravinteikasta ja hyvää ruokaa, laihtua/pysyä normaalipainoisena, parantaa atopian, saada toimivan vatsan, olla energinen, päästä pois herkuttelukierteestä ja olla hehkeä ihoinen sekä vahva kynsinen ja hiuksinen, niin KYLLÄ karppaajat ovat super-idiootteja
 
ex-karppaaja
Se ei ainakaan sovi kaikille, vaikka monet karppaaja-vouhottajat niin väittääkin. Mä en ainakaan laihtunut sillä yhtään ja olin kokoajan nälkäinen. Pitkäkestoset hiilihydraatit (täysjyväpasta, ruis) pitää minut kylläisenä, ei proteiinit!
 
Karppis
Alkuperäinen kirjoittaja kröhöm:
Jaa ettei ole kauaa kun alettiin viljoja viljelemään...sun aikakäsitys taitaa olla hiukan erilainen kuin mulla? Ei kai sitä nyt ihan kivikaudelle tarvi mennä...? Ja mikä vilja se peruna on?
Ihmisen evoluution aikana maanviljelyä on harrastettu yksi silmänräpäys. Luonnostaan ihminen on keräilijä-metsästä joka syö luonnosta kerättäviä kasviksia (marjoja, juuria,...) ja metsästettäviä eläimiä ja tietty kalaa. Perunat ja viljat eivät todellakaan oleihmisen luontaista ravintoa. Pula-ajan pelastus halpana renergiana, näin yltäkylläisyys aikaan ihan turha jäänne.
 
ex-antikarppi
Ap:n kirjoituksesta tulee mieleen itseni pari vuotta sitten. Ajattelin sitten kokeilla jotta tiedän mitä haukkua. Ja hurahdin siihen hyvään oloon ja kun halusin jakaa sitä muillekkin, sain paskaa päälleni.

Ap, kokeile. Tule sitten haukkumaan.
 
ex-antikarppi
Alkuperäinen kirjoittaja ex-karppaaja:
Se ei ainakaan sovi kaikille, vaikka monet karppaaja-vouhottajat niin väittääkin. Mä en ainakaan laihtunut sillä yhtään ja olin kokoajan nälkäinen. Pitkäkestoset hiilihydraatit (täysjyväpasta, ruis) pitää minut kylläisenä, ei proteiinit!
Proteiinit? Heh... Siinä se jo tulikin.
Söitkö mitään muuta?
 
Alkuperäinen kirjoittaja kröhöm:
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Alkuperäinen kirjoittaja on ja ei:
Mun mielestä kaikki äärimmäisyydet on hihhulointia. Ihminen on tarkoitettu sekasyöjäksi ja ravintoon kuuluu myös hiilihydraatit. Mutta jokaisen oma asia jos haluaa tehdä elämänsä vaikeaksi, mä en jättäis mistään hinnasta esim. leipää ja perunaa ruokavaliostani pois, ne on niin herkkua. Ja niitähän suomalaiset on ikiajat syöneet. Ja hoikka olen vaikka pullaa pupellankin:)
Ikiajat? Ihmisen ravintoon kuuluu hiilarit, mutta ei välttämättä vilja missään muodossa. Eihän siitä ole kauaa kun ihminen vasta oppi viljelemään viljoja. Ihmisen kehityshistoriassa tuo on kuule lyhyt aika.


Itse en karppaa, sattuneista syistä.
Jaa ettei ole kauaa kun alettiin viljoja viljelemään...sun aikakäsitys taitaa olla hiukan erilainen kuin mulla? Ei kai sitä nyt ihan kivikaudelle tarvi mennä...? Ja mikä vilja se peruna on?
Mun aikakäsitys tässä asiassa pohjaa siihen, että mä ajattelen ihmisen ruokailutapoja siitä lähtien kun meistä tuli ihmisiä. Sillä aikajanalla viljelystaidon keksimisestä ei ole kauaa.
 

Yhteistyössä