Onko muiden miehet yliinnokkaina kavereiden uusien naisten tapaamiseen?

  • Viestiketjun aloittaja kummajainen
  • Ensimmäinen viesti
kummajainen
Ärsyttää, aina kun miehen joku kaveri hankkii uuden tyttöystävän ja lähtee sitä mun miehelle näyttämään niin mies ei meinaa pysyä pöksyissään ja ennen ja jälkeen kohtaamisen on ihan muissa maailmoissa.Ei vasta jos jotain kysyy ja tuijottelee vaan eteensä yms.Sit jos puhuu niin sitten jatkuvasti se nainen,nainen sitä ja tätä.Yksikin päivä meille tuli hänen kaverinsa uuden kanssa niin mies heti ryntäsi ulos vaikka pyysin et jos jäis mun ja muksun kanssa odottamaan sisälle,siellä sitten näkyi suuna päänä olevan,syynä se kun nainen ajoi moottoripyörää(mies on sellainen et jos tietää jonkun naisen olevan esim.poliisi niin sitä pitää aina sanoa ko.henkilön tullessa vastaan että tuo on poliisi...ikään kun en alkaisi jo muistamaan...)...Kahvipöydässä hyvä kun puhuu minulle lainkaan,kokoajan tuijottaa näitä naisia ja heittää niille huumorijuttuja..jos minä sanon jotain niin heittää pilkaksi..olen myös huomannut että mitä enemmän nainen kikattelee kaikelle ja mitä kovempi ääni ja päällekäyvämpi sitä enemmän mies tuntuu olevan pauloissa...minä en ole yhtään sellainen,mietityttääkin joskus et miks mies minut valitsi,en harrasta mitään noin 'coolia'kuin motskarit,en kikattele enkä ole kovin suulas,etenkään kun ekaa kertaa tapaan ihmisiä..musta tuntuu et oon itseasiassa todella tylsä ja mielenkiinnoton tapaus.Mulla on tavallinen työ ja nyt olen kotona lapsen kanssa...raskaanakin vielä että olen kuin valas.Onko tämä muillakin miehillä tapana..itse kun joskus olen tavannut kavereiden miehet niin en ole mitenkään täpinässä aiheesta / mieti ja jauha asiaa koko aikaa...anna ohjeita miehelleni kuinka näitä miehiä pitää sitten kohdella ja mitä saa sanoa ja kun ovat lähteneet kehu näitä maasta taivaaseen ja sano miehelle ettei hän saa sanoa heistä mitään..kuten mies tekee..
En tiedä oikeasti kuinka valinnut minut,esim.yksi hänen kaverinsa kävi tyttökaverinsa kanssa,tästä minä tykkäsin oikein paljon mutta mies ei taasen tuntunut oikein tykkäävän..en ymmärrä miksi kun se nainen puhuu vähän mutta asiaa,ystävällinen jne..no joo..tulipa tekstiä,on mullakin mietteet:D
 
Minusta vaikuttaa siltä, että sun miehes elää uudelleen kavereidensa kautta niitä ensikohtaamisia uusien naisten kanssa... Siis että on varmasti ihan tyytyväinen teidänkin suhteeseen, mutta saa viboja kavereiden naisten kaadosta. On ehkä vähän kadekkin, kun itse ei enää voi, mutta ei todennäköisesti haluakkaan, koska sinun kanssasi on! :heart: Tavallaan haluaa päästä osingolle kaverin mäihästä... jos ymmärrät mitä tarkoitan. Mun kaverin mies on just tuollanen. En kyllä itse haluaisi tuollaista käytöstä katsoa, koita jutella siitä miehelles, kyllä se siitä! :hug: Sinut on kuitenkin valinnut ja naisen itsetunto tuppaa olemaan pohjalukemissa toisinaan raskaana ollessa, kun joka paikka turpoaa...
 

Yhteistyössä