Onko muiden kolmivuotiaat pojat samanlaisia, ei isin apu kelpaa, aina vaan äiti, äiti, ÄITI !?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mulla menee hermot. Koskaan ei ikinä EI IKINÄ saa tehä mitään rauhassa. Kolmivuotias poika roikkuu mussa aivan kiinni. AINA olis tulossa syliin, mitään en saa tehdä rauhassa, vessaan sais tulla pyyhkiin vain äiti, isin apu ei juuri koskaan kelpaa. Siis voi RAIVO!!!!!!!!!!!!!!!! Meillä on 8 kk ikänen vauva, joten yritän yksilöllisestikki huomata poikaa. Nytkin vessasta kuuluu tuu sinä äiti pyyhkiin, tuu sinä äiti pyyhkiin....yää, byääääääääääääääÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ. Sovittiin miehen kans, et mulla on nyt vapaa hetki, mies yritti käydä, ei anna poika isin tulla, ei myöskää suostu ite pyyhkii, eikä jää yksinkää vessaa. Minä en tod periaattesta mene. Luulin et uhma on jo ohi, mitä ihmettä tää on!!!!

meillä sama tilanne poika 3,5v. jatkunut jo viime joulusta lähtien. yrittää myös alistaa minua, heittelee tahallaan tavaroita ja käskee äitin nostaa, ja kun en luonnollisestikkaan näin tee niin alkaa aivan järjetön kiukuttelu. mihinkään en pääsisi ilman poikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Joo meillä kans tuota tavaran vieskelyä, nipistelyä, potkimista, "äiti on tyhmä", jne jne... Ei tämmöstä näin pahaa ollu tytön, nyt 5 v. kans sillon aiemmin.

meillä onkin aika sama tilanne, mulla myös tyttö 5v. ja tuntuu ettei hän ikinä ole tuollainen ollut. eiköhän tämä tästä joskus helpota, ainakin toivvoin mukaan

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sillai :).

Ensin omitaan ne kakarat eikä anneta isän hoitaa niitä ja sitten kun ne liimautuvat äitiin, sekin on huono. Koittakaa jo päättää! :headwall:

juup. ainakin meillä mies osallistunut ihan yhtä paljon lasten hoitoon kuin minäkin..noh, ehkä enempi olen hoitanut yöheräämisiä ja vaipanvaihtoja kuin ukko, mutta muuten on ollut puntit tasan-

Meillä on 3vuotiaan tytön kanssa ihan samaa!
siis on isänsä kanssa paljon (kun mä olen töissä) ja silloin kyllä iskän apu kelpaa, mutta kun mä olen maisemissa..niin äiti auta, äiti, äiti äiti..iskä kun komentaa niin tulee mulle kantelemaan että iskä kiusaa jne!!
välillä aika huoh!
äiti lukee sadun, äiti laittaa nukkumaan! ja sitten kun kaikki ei mene neidin pillin mukaan, kiukkua ja raivoa!

Molempien poikien kanssa sama juttu. Oon ihan mega onnellinen kun joskus kelpaa isäkin!! mUT HYVÄ uutinen on se, että se todellakin loppuu joskus :D Ei tuo vanhempi enää juokse mun perässä, kelpaa ihan kuka tahansa. Mut kai ne pojat on mamman poikia. <3

Meillä on toisinpäin :). Poika nyt jo reilu 4v, mutta aina ollut enemmän isässään kiinni. Ainoastaan silloin kun on isälleen jostain loukkaantunut, niin kelpaa vain äiti, mutta yleensä isi.

Meillä ei äiti kelpaa, jos isi on kotona. Isin pitäisi tehdä kaikki. Sitten kun olen kahdestaan tytön kanssa, kaikki menee hyvin ja kelpaan ja musta tykätään. Silloin kun en ole kotona, ikävöi kuulemma minua miehen kertoman mukaan. Silloin kun mies ei ole kotona, ikävöi isiä. Musta tuntuu, että meillä on joku äidistä irrottautumisvaihe menossa. Olin puolitoista vuotta tytön kanssa kotona ja tosi tiiviisti oltiin yhdessä. Ikinä ei ollut kellään muulla hoidossa paitsi isänsä kanssa tietenkin, kun mulla oli joku meno. Nyt isä työttömänä ja minä töissä eli vähän toisin päin tilanne kääntynyt. Tosin nyt on tyttö päiväkodissa 16 pv/kk. Kai tää on joku vaihe, toivotaan. Ainakin uhmaikä on karsea. Isänsäkin eilen oli joutunut "hyökkäyksen" kohteeksi iltapesuilla, kun oli kieltänyt tyyöä roiskuttamasta vettä päällensä.

Alkuperäinen kirjoittaja tiiteni harmaana:
Meillä ei äiti kelpaa, jos isi on kotona. Isin pitäisi tehdä kaikki. Sitten kun olen kahdestaan tytön kanssa, kaikki menee hyvin ja kelpaan ja musta tykätään. Silloin kun en ole kotona, ikävöi kuulemma minua miehen kertoman mukaan. Silloin kun mies ei ole kotona, ikävöi isiä. Musta tuntuu, että meillä on joku äidistä irrottautumisvaihe menossa. Olin puolitoista vuotta tytön kanssa kotona ja tosi tiiviisti oltiin yhdessä. Ikinä ei ollut kellään muulla hoidossa paitsi isänsä kanssa tietenkin, kun mulla oli joku meno. Nyt isä työttömänä ja minä töissä eli vähän toisin päin tilanne kääntynyt. Tosin nyt on tyttö päiväkodissa 16 pv/kk. Kai tää on joku vaihe, toivotaan. Ainakin uhmaikä on karsea. Isänsäkin eilen oli joutunut "hyökkäyksen" kohteeksi iltapesuilla, kun oli kieltänyt tyyöä roiskuttamasta vettä päällensä.

Tyttö on nyt 3v1kk.

Yhteistyössä