Hei vaan kaikille palstalaisille
Elis olen uusi täällä, mutta rekkaan vielä nimimerkin. Tämä Mr. Lothar keskustelu herätti huomioni ja aloinkin ajattelemaan paljon kaikea. Suurin osa meistähän naisista täällä on jo naimisissa ja varmaan monilla on jo lapsiakin. Osa meistä yksinhuoltaa ja osa on oman uroksen kanssa.
Itse elän avioliitossa miehen kanssa joka ei ota minua huomioon. Tulen pari tuntia ennen häntä töistä ja teen ruuan, hän ei puhu paljoakaan kun kysyn töistä, että mänihän se joo. Sitten hän menee tietokoneelle koko loppuillaksi ja epäilen että hän lainelautailee treffipalstoilla ja hakee seuraa salaa. Kun läheastyn konetta hän vaihtaa sivua ja kääntyy tuolilla ja kysyy että mitä??
Tämä ketjun aiheena oleva Mr. Lothar on kaiken näkemäni ja lukemani perusteella todellinen peilikuva omalle ukolleni ja tottapughuen siskot, jos voisin viettää viikonlopun yhdessä miehen kanssa joka ajaa ferrarilla, omistaa huvilan ja vesijetin ja luksusjahdin niin en empisi sekunttiakan. En antaisi filmata itseäni, mutta haluaisin viettää rentoa aikaa ja sekstailla tuon komistuksen kanssa jopa kiinnijäämisen uhalla.
Eli aloittajalle että on komea mies ja himoittava myös.