Onko "mr. Lothar" sinusta komea/seksikäs?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"lissu"
Mun mielestä Lothar on kyllä kuuma, ja siinä on jotain sellaista mitä pitäisi päästä kokemaan.. vai väitättekö tosissanne ettei tämä "keskivertoa suurempi" mela muka houkuttaisi? ;)

No kuinka seksikkäänä sitä nyt voi pitää isäänsäkin vanhempaa ukkoa..eli ei, ei ole tippaakaan seksikäs.

Komea? Jos mahdollista, niin vielä vähemmän.
Tuossa miehessä ei ole ulkoisesti mitään sellaista mikä herättäisi kiinnostusta, ja tieto ukon "likaisuudesta" eli holtittomasta k*rvän jakelusta aiheuttaa lähinnä säälin- ja inhotuksentunteita.

"vieras"
[QUOTE="lissu";25293960]Mun mielestä Lothar on kyllä kuuma, ja siinä on jotain sellaista mitä pitäisi päästä kokemaan.. vai väitättekö tosissanne ettei tämä "keskivertoa suurempi" mela muka houkuttaisi? ;)[/QUOTE]

No, sen olen saanut jo kokea yhtä kaksmetristä miestä tapaillessani... ;D

no joo, menettelee, ei ruma, mutta ei kamalan komeakaan. näyttää vetävän herneitä nenukkiinsa aika helposti. joku nainen kerran puristi sitä pakarasta, ei reaktiota, toisella kerralla kääntyi ja ärjäisi ja kolmannella aikoi heittää naisen pihalle, jos koskee hänen perseeseensä. etupuolen näkyy kyllä aukovan halukkaasti kenelle vain

..
Ei se nyt musta ihan susiruma ole, mutta ei kyllä mitenkään komeakaan. Tuskin kiinnittäisin mitään huomiota jos törmäisin. Ällöttävän siinä tekee lähinnä ne puheet ja teot ja vielä se kun oikeen mainostaa "maanneensa" tuhat naista. Yök.

Yhteistyössä