H
hillevi
Vieras
Minulla palkka 1100e/kk nettona, mies saa 400e. Lapsilisät 210e noin. Tulot siis yhteensä 1700e.
Perheessä 2 lasta.
Olemmeko köyhiä?
Perheessä 2 lasta.
Olemmeko köyhiä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja viiru :meillä on nettotulot n. 5000 euroa ja me ollaan köyhiä mun mielestä
Alkuperäinen kirjoittaja viiru :meillä on nettotulot n. 5000 euroa ja me ollaan köyhiä mun mielestä
Alkuperäinen kirjoittaja viiru:ei tolla rahalla paljon lainoja makseta. ihminen haluaa myös elää eikä elää
velkavankeudessa. matkustella ainakin kerran vuodessa tietty pitää käydä mummon
kanssa tallinnassa pari kertaa. Olin äitini kanssa tallinssa viime viikonloppuna. Maksois vain 200 euroa, Minä maksoin. Käyttörahoina n. 300 euroa.
Ihmisen pitää elää eikä aina kiristää vyötä.
Meillä on asuntolainaa n. 40000 euroa ja vähän autosta. Musta se on helvetisti.
Toki vastike tulee olemaan n. 900 euroa. Kämppä on tuliterä ja kattoterassi.
Et sillee kyllä me ollaan köyhiä. Ei tosin vielä tartte leipäjonoon lähteä.
Jokainen on oman elämän seppä!!!
Alkuperäinen kirjoittaja hillevi:Minulla palkka 1100e/kk nettona, mies saa 400e. Lapsilisät 210e noin. Tulot siis yhteensä 1700e.
Perheessä 2 lasta.
Olemmeko köyhiä?
Alkuperäinen kirjoittaja olava:Alkuperäinen kirjoittaja hillevi:Minulla palkka 1100e/kk nettona, mies saa 400e. Lapsilisät 210e noin. Tulot siis yhteensä 1700e.
Perheessä 2 lasta.
Olemmeko köyhiä?
Meillä samat tulot ja lapsia on kolme ja elukat siihen päälle. Kaipa me ollaan köyhiä, mutta tullaan toimeen ja remontoidaan vilä tätä tölliäkin
Alkuperäinen kirjoittaja juu:Alkuperäinen kirjoittaja olava:Alkuperäinen kirjoittaja hillevi:Minulla palkka 1100e/kk nettona, mies saa 400e. Lapsilisät 210e noin. Tulot siis yhteensä 1700e.
Perheessä 2 lasta.
Olemmeko köyhiä?
Meillä samat tulot ja lapsia on kolme ja elukat siihen päälle. Kaipa me ollaan köyhiä, mutta tullaan toimeen ja remontoidaan vilä tätä tölliäkin
musta noi on hyvät tulot jos käytännössä ilmainen asunto kuten teillä.
Alkuperäinen kirjoittaja viiru:itsekin ostan aina 30% tarjous lihoja tms jos löytyy. Osaan säästää samoin mieheni.
Sen takia sitä rahaa on riittänyt. Kaipa me sitten ollaan isotuloisia en tiedä.
Mun mielestäni ollaan keskituloisia.
Jos ukolla on pari akateemista tutkintoa niin kyllä se palkka pitää olla sen mukainen.
Alkuperäinen kirjoittaja viiru:kyllä me ollaan köyhiä usko pois. Kukin kokee köyhyyden eri lailla.
En mä voi mennä ostamaan mitä mä haluan kaupasta. En todellakaan osta mitään
Stokkan vaatteita vaan ihan aina alennusmyynneistä itselleni ja pojalle jne.
Halpis vaatteissa kuljen kuten koko perhe.
Alkuperäinen kirjoittaja olava:Alkuperäinen kirjoittaja juu:Alkuperäinen kirjoittaja olava:Alkuperäinen kirjoittaja hillevi:Minulla palkka 1100e/kk nettona, mies saa 400e. Lapsilisät 210e noin. Tulot siis yhteensä 1700e.
Perheessä 2 lasta.
Olemmeko köyhiä?
musta noi on hyvät tulot jos käytännössä ilmainen asunto kuten teillä.
Miten niin ilmanen asunto :O kyl me tästä maksetaan pankille korkoineen 370 e/kuussa... meille se on iso raha. Siihen päälle muut omakotitalon kulut ni ei tää ilmasta ole... halvrmpaa kyllä ku olla esim vuokralla isossa kaupungissa tämmösellä sakilla, mut ei ilmasta.
Alkuperäinen kirjoittaja viiru:ei tolla rahalla paljon lainoja makseta. ihminen haluaa myös elää eikä elää
velkavankeudessa. matkustella ainakin kerran vuodessa tietty pitää käydä mummon
kanssa tallinnassa pari kertaa. Olin äitini kanssa tallinssa viime viikonloppuna. Maksois vain 200 euroa, Minä maksoin. Käyttörahoina n. 300 euroa.
Ihmisen pitää elää eikä aina kiristää vyötä.
Meillä on asuntolainaa n. 40000 euroa ja vähän autosta. Musta se on helvetisti.
Toki vastike tulee olemaan n. 900 euroa. Kämppä on tuliterä ja kattoterassi.
Et sillee kyllä me ollaan köyhiä. Ei tosin vielä tartte leipäjonoon lähteä.
Jokainen on oman elämän seppä!!!
Alkuperäinen kirjoittaja kysymys:Miten paljon ap:n perhe maksaa vuokraa tai asumista? Saatteko asumistukea? Oletteko hakeneet toimeentulotukea? Melko varmaan olisitte oikeutettuja.