Onko mitään tehtävissä: kuparinruskealla kotivärjäys->melkein mustat hiukset (sis.kuvia) :(

Huomenta.
Illalla värjäsin hiukset ja aika vaaleahkoa paketti lupasi lopputulemana, 5,4 oli sävy. No hiukseni ovatkin melkein mustat!
Eli mitäs olisi tehtävissä? Onko mitään? Kannattaako pestä syväpuhdistavilla, voisiko haalentua niin? Vai odotanko vaan, että tämä kasvaa pois. Mulle ei lainkaan sovi näin tummat hiukset! :( Ensi viikonloppuna olisi siskon häät, tätä tukkaa en siellä vaan haluaisi pitää... Lisään vielä sen, että alkup. hiusväri oli vaaleahko ruskea.

Tätä odotin ja luvattiin:



Tätä sain:
 
Viimeksi muokattu:
"Sadie"
Mä laittaisin värinpoiston ja sit uuden värin. Jos epäilyttää, niin parturille mars:). Mä olen joskus muistaakseni laittanu saman värin ja tuli paljon tummempi ku piti. Kantsii ottaa lorealin vastaava väri... :)
 
Loreal taitaa täälläkin olla taustalla. Ainakin firman s-postiosoite on loreal.com-loppuinen. Värinpoistosta mulla on karmea kokemus, jota sitäkin taisin täällä itkeä ennen jotain sukujuhlia! :D Eli kampaamoreissulla sain tipunkeltaisen tukan. Sen tosin kampaaja korjasi seuraavana päivänä.
 
"Sadie"
Loreal taitaa täälläkin olla taustalla. Ainakin firman s-postiosoite on loreal.com-loppuinen. Värinpoistosta mulla on karmea kokemus, jota sitäkin taisin täällä itkeä ennen jotain sukujuhlia! :D Eli kampaamoreissulla sain tipunkeltaisen tukan. Sen tosin kampaaja korjasi seuraavana päivänä.
Okei. Ennen ainaki oli kaupoissa kahta värinpoistoa, loreal ja garnier, ka olivat kyllä iha eritasoisia mönjiä :).
Värinpoistostahan tulee aina sellainen keltainen, hyvin onnistuessaan. Siihenhän "kuuluu" sitte päälle se varsinainen väri :). Jos et tuota väeinpoistoa halua tehdä, nii eipä siinä taida paljon olla tehtävissä. Muuta kuin pestä ja toivoa että haalistuessaan on kivempi. Mitä valitettavasti hieman epäilen kun lopputulos noin tumma..
 
"Sadie"
[QUOTE="Vieras";29090537]Ei paha.
Joka päivä peset hiuksesi niin huomaat pian värin haalentuneen.
Värinpoisto liian raju käsittely. Sillä pilaat hiuksesi.[/QUOTE]

Se nyt riippuu niin hiuksista, mun hiukset kestää kolme värinpoistoa peräkkäin ilman ongelmia... Eli et voi tietää :)
 
"Iitu"
Pese monta kertaa peräkkäin tiskiaineella. Ja pese myös syväpuhdistavalla sampoolla, sekä anna hoitoaineen olla mahdollisimman pitkään hiuksissa ennen poishuuhtelua. Nämä kaikki poistaa hiusväriä tehokkaasti :)
 
kokemusta on
Ihan täsmälleen samalla vedin itse tuossa puoli vuotta sitten ja tulos oli sama; lähes musta! :O

Kyllä niiiiin vitutti, vuoden projekti takana värinpoistoja (ennen aina mustalla värjäsin) ja oman värin kasvattelua yms ja sitten laitoin tuon. Itku pääsi kun tajsin että sehän on paluu mustaan melkein. Ei ole kyllälähelläkään tuota kuvan väriä lopputulos, itsekään en silloin pannut palautetta väristä menemään. Eikös toi ollut joko 4 tai 5 alkunen numero tossa, musta kun on 0 ja vaalein mahdollinen 10 niin ei kyllä pitäis 4 tai 5 olla lähes musta vaan tosiaan keskiruskeaa.

Kyllä siinä meni aikaa ennenkuin se edes haalistui tuohon suuntaan, tuolla niskassa ja alimmissa kerroksissa on vieläkin lähes mustaa. Värjäsin heinäkuun puolivälissä tuolla.
 
kokemusta on
Niin siis vedin heinäkuussa, ei puoli vuotta sitten tuolla. Puoli vuotta sitten oli joku Lorealin kevytsävy(?) joka paketissa näytti ihan samalta kuin tuo.. Höö, se kyllä piti kutinsa sävyna mutta hiuksissa ei pysynyt.
 
"vieras"
Mulla on käynyt pari kertaa ihan sama homma, eri värillä tosin. Tein sitten kaikki syväpuhdistukset, öljyhoidot ja sitruunamehuvaalennukset, mutta en saanut niillä kuin päänahkani verille ja entistä kuivemmat hiukset. Lopulta tein värinpoiston ja laitoin hyyyvin liioitellun vaaleanruskean värin päähän. Silloinkin väri tarttui ihan eri tavalla kuin paketin mukaan pitäisi, koska tukka oli niin rasittunut ja kuiva. Sain kuitenkin siedettävän lopputuloksen, kun musta ei mulle todellakaan sopinut.
 
"vieras"
Muistaakseni Päästä varpaisiin-blogissa oli hyvä neuvo. En tarkalleen muista, mutta jotain sellaista, että värinpoistoainetta sekoitetaan shampooseen ja pestään niin kauan, et väri on mieluinen. Voi mennä useampi minuutti tohon. Katso sieltä blogista jos kiinnostuit!
 
"Anne"
Älä laita mitään värinpoistoa, siis vaalennusta tms!
Hae Colour B4 kaupasta, ei tapa hiuksia. Toinen vaihtoehto on laittaa pari teelusikallista askorbiinihappoa (harmitonta c-vitamiinia siis) hoitoaineeseen, hoitis päähän ja saunaan 20min. Tolla mulla lähti viimeksi viikonlopun päässä ollut kestoväri pois kun en vaan tykänny niin tummasta.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";29095589]Muistaakseni Päästä varpaisiin-blogissa oli hyvä neuvo. En tarkalleen muista, mutta jotain sellaista, että värinpoistoainetta sekoitetaan shampooseen ja pestään niin kauan, et väri on mieluinen. Voi mennä useampi minuutti tohon. Katso sieltä blogista jos kiinnostuit![/QUOTE]

Tarkoitat varmaan vaalennuspesua?

Kannattaa ap googlata ja kokeilla.

Tavallaan laimennettu versio värinpoistosta, haalentaa sävyä mutta ei niin tehokas ja tappava hiuksille.
 
"sipsi"
Samalla tavalla aikanaan käynyt minullekin, otin sitten kampaajalla kullanruskeita raitoja vaalentamaan... Maksaessani raitoja tein päätöksen, että annan ammattilaisen hoitaa hiusteni värjäykset,
 
hoi!
Vinkki: murskaa c-vitamiineja ja sekoita ne sitten shampooseen, anna vaikuttaa tunti! Vaalentaa eikä tuhoa hiusta yhtä paljon kuin värinpoisto ja pelkkä syväpuhdistava ei auta nyt! Tuolla ohjeet :http://poppout.blogspot.fi/2013/02/hair-color-remove-with-vitamin-c.html
Terveisin parturi-kampaaja p.s tuo on ehkä nopein ja hellin tapa, sitten kun olet saavuttanut sopivan vaaleusasteen heität pähään jonkun joka on max. 7 tummuusastetta eli esim 7.4 ja tuo 5 tummuusaste on oikeesti aika tumma, kuva ärsyttää koska se antaa väärän kuvan!
http://www.lorealparis.fi/hiusvarit/preference-recital/7-43-keskivaalea-kuparikulta.aspx
http://www.lorealparis.fi/hiusvarit/sublime-mousse/740-tumma-kuparinvaalea.aspx
 

Yhteistyössä